2 Eylül 2012 Pazar

Sabır Biter, Sevgi Asla.


 Aykut Kocaman başarılı olduğunda da, başarısız olduğunda da bizler için sıradan bir hoca değil.

Başarısında normal bir hocanın başarılı olduğundan çok daha fazla seviniyoruz.

Tam tersi durumda da normal bir hocadan çok daha fazla üzülüyoruz.

Nedeni belli.. Çünkü bu adamı biz çok seviyoruz abi..Herşeyiyle seviyoruz..

Şimdi ben hocaya çok kızgınım..Ama adama diyebileceğim şeylerin her zaman bir üst limiti var..Bu adama saygısızlık yapamam..

96 şampiyonluğunda ben daha 9 yaşındayken, Atatürk Havalimanı C Kapısı Terminali önünde elimde 'Sevdamsın' yazan o kolpa bayrakla Van-İstanbul uçağının inmesini beklerken ''Nasıl koydu Aykut Kocamaaaan'' diye bağırıyordum o halimle..

Bu adama saygısızlık yapmak mümkün mü..?

Değil. Ama romantiklik yeter. Aykut hoca ne yazık ki pek çok noktadan neresinden tutarsan elinde kalacak bir kenar yönetimi sergiliyor..

Ne maçı konuşmak istiyorum ne de bu yanlışların neler olduğunun üzerine tek tek eğilmek istiyorum..Aşağı yukarı biliyorsunuz zaten taktiksel hataları..

Tüm bunlar yetmiyor, 4 aydır alınması gereken ortasaha yarın geliyor..Transferin son 48 saatinde..

Bu camiaya yazık. Bizlere yazık. Yapmayın böyle.

Kimsenin kimseyle dalga geçmeye hakkı yok..Yönetiminden hocasına kadar bu ortasaha transferini yapamamak kimlerin sorumluluğundaysa bu sorumluluğu üstlenmek zorundalar..Bir de süper kupa-CL ve ligde 2 deplasman 2 beraberlikten sonra transferin son gününde bunu yapmanın da inanın bizlerle dalga geçmekten başka bir anlamı yok.

Aykut hocayı çok seviyorum ama teknik direktör olarak çok eksik görüyorum ve başarının geleceğine inanmıyorum..

Şuan odanın kapısını açıp içeri girse ayağa kalkarım, t-shirt'ün olmayan düğmelerini iliklemeye gider ellerim..Saygım ve sevgim asla bitmez. Ama teknik direktörlüğüne olan inancım bitti..

Çünkü insanlar hatalarından ders almalılar..1 aydır aynı yararsız denemeyle bizleri sinir hastası etmeye kimsenin hakkı yok..Bu camia için binlerce terini akıtan Aykut Kocaman'ın bile..

Ve elbette Fenerbahçe tarihinin en büyük futbolcusu Alex De Souza'nın da..

1 yorum:

İletişim dedi ki...

Eksikliklerin zamanla biteceğini ve Aykut Hoca'nın arzu edilen sürece geleceğine şahsen inancım devam ediyor. Aykut Hoca başa geldiğinden beridir bir takım olaylar yaşanıyor. Bana kalırsa Alex'in gitmesi ile birlikte Aykut Hoca daha yeni takımın başına geçti gözüyle olaya bakabiliriz. Şahsen Alex döneminde takımda gruplaşmalar olduğuna inanıyordum. Alex'in gitmesiyle birlikte bu iş tamamen Aykut Hoca'ya kaldı. Ve Aykut Hoca'da zamanla kendisini gösterecektir. Sabırla onu desteklemeye devam ediyorum.

Bu arada saygınlık konusunda çok yerinde bir yazı yazmışsınız. Bana kalırsada yazdığınız kadarı ile bir saygıyı hakediyor.