1 Haziran 2012 Cuma

Pes Etme




Canımız sıkkın, sindiremiyoruz yapılanları..

Buraya uzun uzun birşeyler yazmaya gelmedim..Twitter'dan konuşuyoruz zaten uzun uzun..

Sadece bloga birşeyin notunu düşmek istedim..Daha ne kadar yazarım bilmiyorum ancak şuan düşündüğüm bu düşünce sürekli buralarda biryerlerde yazılı olarak kalsın istiyorum..

Evet yapılanları sindiremiyoruz belki ancak lütfen kabullenmeyelim..

Fenerbahçeliler olarak gücümüzü tarihten ve halktan aldık daima..Kuruluşunun ilk yıllarındaki Fenerbahçe'yi daha bir başka sevdik..

Şimdi sadece şunu düşünüyorum..O zor günlerde Fenerbahçe takımı, yöneticileri veya taraftarları bir an olsun mücadeleyi bıraksalardı, bir an olsun 'yenildik' deseydi, bir an olsun 'buraya kadarmış' diye düşünseydi, bugün Fenerbahçe belki yine bu kadar büyük bir takım olabilirdi ancak asla bu kadar anlam yüklü bir kulüp olamazdı..

Bu kulübün büyüklüğü mücadeleden, onurdan, gururdan, sevgiden, tarihten, zaferlerden, hüzünlerden gelir..

Ve Fenerbahçe'nin tarihte pes ettiği hiç görülmemiştir..

Ne olursa olsun ne ben, ne siz, ne futbolcularımız ne de diğer sporcularımız asla pes etmeyin..

Pes edersek, haksızlık karşısında boyun eğersek Fenerbahçe'yi Fenerbahçe yapan değerlere kocaman bir leke süreriz ve tarih hepimizi kara harflerle yazar..

Bugün biz nasıl kuruluş günlerinde kulübün halk üzerindeki etkisi ve mücadelesinden onur duyuyorsak, 50-100 yıl sonra da bu zamanlarda verdiğimiz mücadele ile bizden sonraki kuşakların gurur duymasını sağlamalıyız..

Yükleeeen..bırakma.

Hiç yorum yok: