7 Eylül 2011 Çarşamba

55.Madde ile Temizlenen Türk Futbolu


Bugün Kulüpler Birliği toplanmış ve bazı kararlar almışlar..Aldıkları karara göre kendi istekleri ile çıkarttıkları 55.maddenin değişmesini istiyorlarmış..

Madde doğrultusunda yöneticiler ve taraftarlar yüzünden kulüplere zarar geldiği ve maddenin kulüplerin istedikleri doğrultusunda değiştirilmesini veya kaldırılmasını istiyor kulüpler birliği..Türkiye'de her alanda olduğu gibi hukuksuzluk,eyyamcılık burada da kendisini gösterdi yine..

Bakın ben bir Fenerbahçeli olarak en başından beri kulübün şike faaliyetlerinde olduğuna hiçbir zaman inanmadım..Eğer kanıtlanırsa elbette diyecek birşey olamaz fakat benim izlediğim hiçbir maçta şike olduğuna inanmıyorum..Belki en sonunda teşebbüsün varlığı ancak sahaya yansımadığı gibi bir karar çıkabilir o zaman bu işin cezasını elbette çekeriz..Ve en başından beri de dediğim gibi eğer yaptıysak , hatta teşebbüs bile ettiysek en ağır cezaları çekelim ve bizi bu duruma getirenleri kalbimizden sonsuza kadar söküp atalım..

Ama şimdi bu yapılmak istenen nedir..?Kulüpler Birliği yasa değişikliği için neden yırtınıyor..?55.madde değiştirilip veya kaldırıldıktan sonra mı basının ilk günden beri şişirdiği 'Temiz Kramponlar' operasyonu amacına ulaşacak..?

55.madde kalktıktan sonra bizler hangi maçı bir artniyet olmaksızın izleyebileceğiz..?Ve öyle bir durum ki operasyonda adı geçen 5 kulüp var fakat 55.madde değişirse sanki sadece Fenerbahçe'nin selameti için değiştirilmiş gibi bir kamuoyu oluşacak ve önümüzdeki yıllarda 'Bu Fenerbahçe'yi biz ipten aldık' diye ortalarda dolaşan insanlar hatta kulüpler olacak..

Ben kimsenin kulübüme yardım etmesini istemiyorum..Benim kulübüm bi bok yemişse bırakın cezasını çekelim..Eyyamcı olmasın kimse..

Yıldırım Demirören çıkıp ' Fenerbahçe'nin problemi hepimizin problemi ' diye konuşmak için keşke 70 gün beklemeseydi..Keşke ilk gün birileri çıkıp bu 'süründürme' ve 'itibasızlaştırma' operasyonunun önünü kapatabilseydi..O yüzden şimdi söylenen tüm sözler,yapılan tüm faaliyetler bana sahte geliyor..

55.madde kalkmasın , değişmesin..Cezayı hakedenler sonuna kadar cezalarını çeksinler..Ha ben bu operasyonun siyasi ve Aziz Yıldırım kaynaklı olduğunu düşünen , Fenerbahçe'nin asla şikeye bulaşmadığına inanan bir kişi olarak bunları söylüyorum..1996-2000 yılları arasında Haluk Ulusoy başkanlığında süren adaletsizlikleri yaşamış , Denizli'de şampiyonluğu çalınmış , Kadıköy'de Beşiktaş maçında Türkiye Kupası'ndan sökülüp atılmış , ve neredeyse kendimi bildim bileli 17'ye karşı mücadele eden , hiçbir zaman ortak pankartlarla maça çıkmamış , ortak kapaklarla dergi yayınlamamış bir kulübün taraftarı olarak bunları söylüyorum..

Maddeyi değiştirmeyin , eyyamı yapmayın..Gerekirse bizden başlasın ancak bu saatten sonra dönüşü olmasın..Kimseye amenna çekecek değiliz..

Hiç yorum yok: