9 Ocak 2010 Cumartesi

Tılsımlı Jose..


2-1 öne geçtikleri Siena karşısında ikinci yarıda 2-3 geriye düştüler..Oyun olarak ortada parlak bir futbol yoktu..Balotelli ve Eto'o sahada değildi..Chivu zaten yoktu , Stankovic ikinci yarıya başlayamadı bile..Siena 88.dakikaya 2-3 önde girerken genel olarak rahat bir görüntü çiziyordu..

Ama o oradaydı işte..Siena'lı futbolcuların zaman geçirmek için yaptıklarına dayanamayıp kendini neredeyse sahaya attı Jose..Tribünlerden gürült koptu , takım silkelendi..Hemen bunun ardından 89'da Sneijder yine bir frikikten beraberlik golünü attı..Takım Mourinho'ya koşarken o delirmiş bir şekilde gidin sahaya dönün bir gol daha atın diye kendini yırtıyor olsa gerek çünkü oyuncularını ite kaka sahaya yolladı..

Ve hafif ofsayt kokan bir pozisyonda sol bek olarak oynayan Samuel sol çaprazda kaleciyle karşı karşıya pozisyonu affetmedi ve topu köşeye marizledi..Inter yine kazandı..Mourinho coştu , tribünlere kalkın ayağa hareketleri yaptı..Onun ligi bu kadar domine ettiği bir takımda bu kadar stresli olması İtalya'daki huzursuzluğunun bir göstergesi olarak kalsa bile bu adam kendi sahasında yenilmemeye devam ediyor..

8 Ocak 2010 Cuma

Togo Otobüsüne Silahlı Saldırı


Togo otobüsünü taşıyan otobüs Angola sınırında silahlı saldıraya uğradı..Reaters'e göre otobüsün şöförü ölmüş , takım otobüsün içinde 20 dakika kadar koltukların altında beklemişler..Nantes'li oyuncu Thomas Dossevi ' Ben iyiyim ama pek çok takım arkadaşım kötü durumda , hala hastanede bekliyoruz ' demiş..

Takımda ölen futbolcunun olmadığı bilgisi şu aşamada yüzümüzü güldüren tek şey..Takım Afrika Uluslar Kupası'na katılmak istemiyor elbette şu saatten sonra..Şu aşamada yaşananların ardından bu durum elbette kanıksanacak bir durum değil..

Bu arada bu turnuva nasıl bir cesaret ile Angola'da düzenlendi ki acaba..?Malum Angola ülke olarak diğer Afrika ülkelerine oranla daha istikrarsız ve çatışmaların yaşandığı bir ülke..

Bakalım önümüzdeki saatlerde gelişmeler akmaya devam edecektir..

Saldırıyı gerçekleştiren Angola'lıların Cabinda bölgesinin bağımsızlığını isteyen asiler oldukları rapor olarak geçilmiş..

Çok üzücü haberler bunlar gerçtekten..Özellikle 2010 Güney Afrika öncesinde kıtada böyle gelişmelerin yaşanması can sıkıcı..Afrika'da sosyo-ekonomik problemleri saymakla bitiremeyiz ne yazık ki fakat genel olarak Afrika insanı için spor dalları özellikle futbol birleştirici ögelerden biri olmuşken bu yaşanan gelişme gerçekten can sıkıcı..

Bu sefer yırtabilecekler mi bakalım..


Bolton 2 sezondur Premier Lig'in en sıkıcı futbol oynayan takımlarından biri..2 sene önce 16. , geçen sene 13. bitirdiler ligi..Geçen sene 13. bitirirlerken son dönemde açılıp kurtarmışlardı kendilerini..Anelka'yı yollamadan önceki 2 senelerinde çok başarılılardı ve ilk 8'e giriyorlardı sürekli..

Ama artık kadro çok zayıfladı ve takım aslında hakettikleri yerlerde gezinmeye başladı..Bu sezonun ilk yarısında son 4-5 senenin en kötü performansını sergilediler ve şuan ligde 18 maçta 18 puan ile 18.sıradalar..2 maçları eksik gerçi ama bu 2 maç Arsenal ve Sunderland deplasmanları olunca pek birşey değişeceğini düşündürmüyor insana..

Takım kadrosuna baktığımızda göze çarpan isimler takımın yıldızı konumundaki Ivan Klasnic , verimsiz ama tecrübeli forvet Kevin Davies hadi bir de orta sahada Matthew Taylor'u sayalım..Bunun dışında gerçekten vasat bir takım ve artık bu sezon küme düşmemeleri şaşırtıcı olur..

Bu sırada Gary Megson'un kovulmasının ardından yeni teknik direktör olarak Burnley'in hocası Owen Coyle takımın başına getirildi..İskoçyalı teknik adam Burnley'i Premier Lig'e çıkarmıştı..1993-1995 yılları arasında Bolton forması giyen Coyle şimdi tekrar Reebok Stadyum'unda Bolton için çalışacak..Bakalım Bolton bu seferde yırtacak mı..

İmzalar Atılıyor.

Veron'dan hayır cevabını alan Mancini gitti Viera'yı aldı..Arsenal'den sonra futbol oynuyor mu oynamıyor mu onu bile unuttuğumuz Viera , İnter kabusunun ardından tekrar Ada yolunu tuttu..Adebayor'dan sonra eski bir Arsenal'li daha City forması ile başarı arayacak..Viera şu haliyle Premier Lig'de ilk 11 kaldırabilir mi sorusuna pek olumlu cevap veremem ama bekleyelim görelim..

Mancini madem orta sahada bir eksiklik gördü , ki böyle bir durum söz konusu gerçekten , o halde alacağım adam Viera mı olurdu yoksa daha genç ve dinamik bir Afrikalı mı olurdu bilmiyorum..Vardır bir bildiği , gördüğü muhakkak..
Juventus forması altında bu sene Melo'nun gelmesiyle pek forma şansı bulamayan Tiago opsiyonlu olarak Atletico Madrid'e kiralandı..Atletico Madrid için yerinde bir tercih olmuş çünkü özellikle orta sahaya mücadeleci ve top dağıtacak bir oyuncu gerekliydi..Takım noel tatilinin ardından yine toparlanmış görünmüyor fakat Agüero - Forlan'ı kadroda tutup , Tiago gibi yapılacak 1-2 yama ile eski günlerine dönebilirler..


Liverpool'da fazla forma şansı bulamayan sol bek Dossena Napoli'ye transfer oldu..Dossena'nın Napoli ile birlikte tekrar çıkışa geçmesini bekliyorum..Sağlam bir bek oyuncusudur ama Liverpool çok büyük geldi ona..

7 Ocak 2010 Perşembe

Eee Galatasaray'a Ne Ceza Verdiniz..?


Yok yani banane , sonuçta şampiyon olacak bir takım değil şu kadrosuyla Galatasaray ama anlamadığım birşey var..Bugün tahkim 5 puanlık cezayıda sildi ve Galatasaray kulübüne bir ceza verilmemiş oldu..

Demek istediğim , oyunculara verilen bireysel cezalar haricinde kulübe hiçbir ceza verilmedi..Türkiye'de bazı şeyleri anlamak cidden çok zor..

Lakers ile maç yapmışız hiç haberim yok..

Skoru görünce dedim yazının başlığında yazan cümleyi..Yok yani Euroleague düzeyinde bir takım diğerine böyle ezilmemeliydi..Box Score'a bakayım dedim Kobe kaç sayı atmış diye..Aa Kobe oynamamış..Kim attı bu kadar acaba Odom falan ne atmış diye bakıyordum ki..Dünya işte o an başıma yıkıldı..Gerçek olamazdı bu maç..Yok meğer hepsi gerçekmiş sayın okurlar..Siena'dan 43 sayı fark yemiş Fenerbahçe..

Lanet olsun şu resimdeki güne..Herşeyin çok iyi gittiği , taraftarın takımdan çok memnun olduğu bir dönemde Aydın Hoca'nın yerine geldi Tanjevic..O gün bugündür Fenerbahçe sürekli düşüşte..Dün alınan 101-58'lik Siena mağlubiyeti son olsun..Yönetim bırak şu Tanjevic inadını..

Olmuyor , olmadı , olmayacak..İstemiyor Fenerbahçe taraftarı bu adamı..1 değil 5 Ukic getirseniz bu adam olduğu sürece biz bir arpa boyu yol gidemeyeceğiz bu belli artık..

Yönetim hadi göremiyor diyelim kestirip atalım , Tanjevic'in kafası çok rahat olsa gerek..İnsanda biraz gurur olur..Bırakmadı gitti şu takımı..Fenerbahçe taraftarı basketbol maçı izlemez , salonlara gitmez oldu..Bunun en büyük nedeni de resimdeki adam..

Video Ekle

6 Ocak 2010 Çarşamba

Günün Fotoğrafı


Juventus bugün zorlu Parma deplasmanından 1-2 galip geldi..Resimde mantık hatası var..Napıyor bu adamlar yahu..?Manninger'de sinirlenmiş geliyo arkadan..

Deivid De Souza


100.yıla girerken Fenerbahçe , Kezman ile birlikte geciken transferlerden biriydi Deivid..Kezman konusunda herkesin içi rahat ve ilerisi için umut doluydu fakat kimdi bu Deivid mi David mi tartışmaları arasında süzülen Brezilyalı..?

Zico ilk geldiği zaman onu Kezman ile birlikte forvet denediği dönemde ortaya koyduğu kötü performans ve kaçırdığı basit goller sezonun yeni bidonunun Deivid olacağına dair bir his doğurmuştu Fenerbahçe taraftarlarına..Özellikle ilk senesinde direkten dönen toplarıyla ün salmıştı Deivid..

Hele Kadıköy'de oynanan Alkmaar maçında boş kaleye atamayıp direğe nişanladığı top hala gözümün önünde..Genel olarak taraftar Deivid'e ısınamadı , Deivid'de ilk 11'de yerini alamadı genellikle..Ama ilk senesinde Deivid'in çok kritik işlere imza attığı oldu..Önce Kayseri deplasmanında 90+3'de attığı kafa golü ile gelen 1 puan , ardından İzmir'de şampiyonluk maçında Appiah'ın ortasında yine kafayla attığı golle gelen şampiyonluğun önemli mimarlarından biri olmuştu Deivid..

Deivid , şampiyonluk golünü attıktan sonra..

Gelen şampiyonluğun ardından Zico'nun hala en güvendiği adamlardan biriydi Deivid..Attığı kritik gollere rağmen taraftar için hala bir soru işaretiydi..Ortaya koyduğu futbol genel olarak beğenilmemişti hiçbir zaman.. ( Hat-trick yaptığı Manisa deplasmanı hariç) Ama Zico futbolcusuna güveniyordu ve inanıyordu..İkinci senesinde fırtına estirmeye hazırdı artık Deivid De Souza..

Zico , Deivid'e her zaman inandı..

İkinci senenin başında Almanya'da oynanan süper kupa finalinde ilk golü atarak sezona moralli başladı Deivid..Ligede iyi başladı..Bu sefer işler değişmişti , hem gol atıyordu hemde iyi oynuyordu..Özellikle Alex ile olan uyumu ve sağ kanattan içeri bindirmeleri ile Fenerbahçe taraftarının en güvendiği adamlardan biri olmuştu Deivid..Son noktayı şampiyonlar liginin ilk maçında atıyordu ve artık kendisini tamamen kabul ettiriyordu..

Inter'e attığı ve 3 puanı getiren gol Fenerbahçe tarihinin o ana kadar Şampiyonlar Ligi'nde attığı en güzel goldü hiç süphesiz..Gerçi daha sonra Deivid başka bir golü bu listede zirveye çıkaracaktı fakat o maça daha vardı..Fenerbahçe'nin muhteşem CL senesinde başrolde 3 Brezilyalı vardı..

Tecrübesiyle Carlos
Oyunu yönetmesi ve asistleriyle Alex
Golleriyle Deivid

Bu 3 adamın çevresinde Fenerbahçe , Türkiye rekorunu kırıp bir Türk takımının gruplarda topladığı en fazla puan ile ( 11 ) Inter'in arkasında 2.çıktı..Deivid fırtınası şimdi daha sert esecekti..Sevilla deplasmanına 3-2 önde çıkan Fenerbahçe , İspanya'da Deivid ile yeni bir mucizeye imza atıyor ve penaltılarla çeyrek finale çıkıyordu..Endülüs'den Deivid geçmişti..

Ligde işler bir iyi bir kötü gidiyor fakat taraftar tamamen CL'ye odaklanmıştı..Kuralarda her zaman son top olarak çıkan Fenerbahçe'nin yeni rakibi Chelsea idi..Deivid'in bir sonraki hedefi Chelsea idi..

Kadıköy'de Deivid'e çarpıp Fenerbahçe ağlarına giden golden sonra herkes ' Tamam buraya kadarmış , bari fark yemesek ' diye düşünmeye başlarken önce problem çocuk Kazım'ın kariyer golü , ardından Fenerbahçe tarihinin en anlamlı gollerinden biri..Tabii ki Deivid'in ayağından..O golü kim unutabilir ki..?Hepimizin bir anısı yok mu o golde..?


Bu golün ardından Fenerbahçe hem ligi hem İngiltere'de yarı final biletini bırakmıştı..Ama taraftar çok mutlu bir sezon geçirmişti..Galatasaray'a giden şampiyonluğun ardından bile herkes o sezon şampiyonlar liginde yaşananları düşünüyordu..

Bu dönemde Deivid'i Deivid yapan adam Zico gönderilmiş yerine Avrupa Şampiyonu Aragones gelmişti..Deivid sene başında büyük bir talihsizlik geçirerek ayağını kırmış , zaten transfer olarak zayıf kalan Fenerbahçe en önemli adamlarından birini de henüz sene başında kaybetmişti..Tüm bunlara bir de sene başında gelen kötü futbol ve isteksiz takım eklenince taraftarın tek umudu Deivid'in takıma dönmesi olmuştu artık..

' Hele bir Deivid gelsin de toparlar takım biraz ' diye bekliyorduk..Deivid'in antrenmalara çıktığı haberi bile camiada büyük bir sevinç ile karşılanmıştı..İlk oyuna girdiği Bursa maçında ise attığı golden sonra Deivid'den süzülen gözyaşlarına Kadıköy'de belki de yüzlercesi eklenmişti..

Bu golden sonra toparlanmıştı biraz..Galatasaray'a alınan 4-1'lik galibiyette Alex'in yokluğunda takım ona emanet edildi..Bu kadar güvenilen bir adamdı işte..4.golü atarak ülkeye getirdiği yengeç dansını bir kez daha yapıyordu Galatasaray'a karşı..

Ama takım kötüydü..Ligden kopma erken yaşandı , Deivid ligin 2.yarısında bir kez daha sakatlandı..Aragones gitti Daum geldi , Deivid iyileşti derken bir kez daha sakatlandı..Bu kadar uzun oynamayınca kilo aldı , hantallaştı..Şans bulduğu maçlarda iyi performans ortaya koyamadı,Kazım'da formda olunca formada bulamadı..Deivid ilk yarı var mıydı yok muydu belli değildi yani..

Şimdi gelelim şimdiki zaman kipine..Kazım artık bitti..Fenerbahçe'ye formda bir Deivid ilaç olur..Sezon içerisinde gitmesinin doğru olabileceğini yazmıştım..Ama o zamanlar Kazım'ın silinip atılma durumu yoktu henüz..Şimdi Kazım yok , sağ kanat Mehmet'e emanet..Buranın yedeği Ali Bilgin mi olucak yoksa Deivid mi diye bir futbol günahı işleyecek soru sormayacağım elbette..Burada Daum'un devreye girmesi şart..Zamanında Zico'nun Deivid'e verdiği güveni Deivid'e vericek..Deivid'de çok çalışıp hem kilo verecek hem de form tutacak..İlk senesinde kritik bir çok gol attı , ikinci senesinde esip gürledi..

Fenerbahçe'nin ikinci senesindeki Deivid'e ihtiyacı yok bu dönemde..Sadece ilk senesindeki performans bile Fenerbahçe'ye yeterli..Yani kritik maçlarda yine goller atan , tabelayı değiştiren Deivid..

Anladığım kadarıyla Deivid gönderilmeyecek..Madem bu karar alındı , iki tarafta hakkını versin bu işin..Deivid'i forma sokmak için bir numaraları adam Alex..O da gerekeni yapacaktır..

Merhaba Deivid..Hadi yeniden yapalım şu işi..

5 Ocak 2010 Salı

Transfer'de Örnek Kulüp : Ankaragücü


Kimse kızmasın ama oldum olası Ankara takımlarını sevmemişimdir..Ankara deplasmanlarında Fenerbahçe'nin saçma kayıplarından değil bu dediğim yanlış anlaşılmasın..

Ankaragücü 100.yaşına giriyor..Bu İstanbul takımlarıyla eşit bir tarihi arka plan demek..Elbette ülkenin başkentinin bir numaralı takımının bu yola özel hamleler yapmasından normal birşey olamaz..Fakat bu kadar mı kötü ve itici gösterilir bir takım bu ülkeye..?

İşin siyasal topunu taca atıyorum ve sağ kanattan depara devam ediyorum..Eğer koşu yoluma bir top gelirse ileride kafa topu bekleyen forvetimizi topla buluştururum eşşek değilim ya..neyse..

Önce Vassell ve Maniche dedikoduları çıktı..Hepimiz vahoyy dedik..Sonra harbiden Vassell geldi falan..Dedik ki adamlar iyi iş çıkarıcaklar bu sene güzel..Sonra noluyo lan demeye kalmadan Ankaraspor skandalı meydana geldi..Bu skandal olurken Ankaragücü başkanı Ahmet Gökçe'nin sırıtan resimleri spor camiasını iyice itti Ankara'dan..

Ankaraspor'dan seçmece karpuz gibi işine yarayacak oyuncuları seçip kalanları kaderine mahkum eden Ankaragücü yönetimi önce Hikmet Karaman'a yol verdi , ardından dış basında ülke imajını eski günlerine götüren Vassell skandalı yaşandı..Ankaragücü'nde tüm bunlar bitti , devre arası geldi derken eski bir Ankaralı Geremi törenlerle getirildi..

Bu da önemli bir başarıdır eyvallah..Eee şimdi ne oldu peki..?Ada'dan mesaj geldi..Newcastle diyor ki ; ' Babalar siz iyisiniz hoşsunuz ama ben satmadım kimseye Geremi'yi..Afrika kupasından sonra iyi fiyat verene satacağım ' diyor adamlar..Ben şeyi merak ediyorum..Şimdi bu adamlar transferi yaparken , bağlarken kimlerle anlaşıyorlar , kimlere neyi soruyorlar..Bir tek Geremi'ye sorup , ' canına yandığımın sen rahat ol biz kulübü kafaladık ' mı diyorlar gerçekten bilmiyorum..

Ankaragücü 100. yılını belki tarihinin en iyi kadrosu ile geçiricek ama tüm Türkiye'nin antipatisi de üzerlerinde olacaktır..Ahmet Gökçe ile yeni bir ' Junior Berlusconi ' modeli oluşturmaya çalışılıyor orada ama Türkiye'de neyse ki 3 büyükler var..

4 Ocak 2010 Pazartesi

Ve Büyük Adım Atılır..Kazım / Önder


Bugün beklenen karar çıktı..Kazım ve Önder kadro dışı..Antalya kampınada götürülmeyecekler..Konuyu derinlemeden önce hissettiğim bir hissi sizlerle paylaşmak istiyorum..O da şu..Bundan önce Beşiktaş'ta veya Galatasaray'da kadro dışı kalmaları yaşadık , takip ettik..O haberler medyada yazılıp çizilirken o kadro dışı bırakılan rakip takım oyuncularının dönüp dolaşıp tekrar A Takımda yerlerini alacaklarını biliyordum nedense..

İş Fenerbahçe olunca ne kadar garipmiş meğer bu duygu..Çünkü Fenerbahçe'de böyle şeyler olmazdı..Takım başarısız bile olsa , takımda oynayan adamları taraftar sevmese bile böyle disiplin vukuatları olmaz , taraftar en sevmediği adamı bile kestirip atamazdı..

Önder 2004'den beri bu takımda..6 sene yahu..Az bir süre değil ki bu..Beğeneni vardır , beğenmeyeni vardır ama bu adam 6 senedir Fenerbahçe'li Önder..Milli takıma seçilmesi gerek diye bazen yırtındığımız adam..

Bunlardan biride Kazım..Transfer edilmeden önce oynadığı Brezilya hazırlık maçını izlerken , ' Bu adamı mutlaka almamız lazım ' diyerek izlediğim adam..Maçını yakaladı mı sağ kanatta Ronaldo çalımlarını yardıran adam..Üstüne üstlük sene başında Daum'un gelişiyle birlikte çok ciddi bir performans artışı gösteren , kritik maçlarda goller atan , futboluyla beğeni toplayan ve çok sağlam potansiyeli olan Kazım..

Taraftar forumlarına baktım biraz..Çoğunluk cezaları daha doğrusu bu iki futbolcu ile yolların ayrılmasını ağır bulmuş..Çok garip bir taraftar bizim taraftar..Kıyamadılar iş icraata gelince..Bir yandan ' Burası dingonun ahırı değil ' lafları bir yanda ' Şampiyonluk için bu iki oyuncuya ihtiyacımız vardı ' lafının ardından bizleri selamlayan kıyamayan tayfa..

Şimdi düşünüyorum , ben hangi taraftayım diye..Üzülemiyorum..Hangi karar çıksa yönetimden sanki onu destekliyecekmişim gibi..Şimdi Önder ve Kazım gitti..Bu takımın ihtiyacı 2 iken 4 oldu..İşin mantıksal tarafı şurda kenarda takılsın biraz..

Fenerbahçe formasının kıymetini bilmeyen , o formayı haketmeyen hiçbir adam o formayı kafasından bir daha geçirmesin..Bu sadece Kazım ve Önder'in disiplinsizlikleri için geçerli değil..Ali Bilgin - Uğur Boral..Bu adamlar bu takıma ne vermiş ki o formayı taşıma şerefine erişebiliyorlar..?Bu formanın değerini ispatlamak için birilerinin iplerinin çekilmesi gerekiyordu herhalde..Kazım ve Önder asılan adamlar oldu..

Bence bu gerekiyordu..Fenerbahçe'yi ne Kazım şampiyon yapabilir ne Önder..Bu adamlara bu cezalar verilmeseydi ipin ucu iyiden iyiye kaçardı..

Önder , kendine yazık ettin..Sen böyle biri değildin..Hadi Kazım her hareketi ile aykırı bir adam..Peki ya Önder..?Sakatsın abi , ne işin var gece kulübünde..Hayır bi de neredeyse ölecektin ya..Her insanın bunalımlı dönemleri olur eyvallah..Sizde etten kemikten insanlarsınız fakat sizin hayatınızda damarınızdaki kandan bile fazla sorumlu olduğunuz birşey varsa o da profosyonel kariyeriniz ve kontratınızdır..Siz buna saygı göstermezseniz , saygı göstermediğiniz kulüp size gerekli cezayı verir..

Neyse belki bu adamlar pafla antrenmanlara çıkmaya eyvallah çeker , affedilecekleri günü beklerler..Eğer Fenerbahçe'ye karşı kendilerini biraz suçlu hissediyorlarsa bunu yaparlar zaten..Ha ben ikisinin de bunu yapacağını sanmıyorum..Hatta Kazım'dan iyi para kazanabilir Fenerbahçe..

Peki yazının başında kenara koyduğumuz işin mantıksal yolunda çözüme nasıl ulaşırız..?Fenerbahçe'nin çok ciddi bir forvet sıkıntısı vardı..Semih'te yaşanan sıkıntılarında devamında bu forvet ihtiyacı bağırmaya başladı artık..Bir forvet alınıcak yani o kesin..

E Önder gitti , stoper şart..Kazım'dan sağda yararlanıyordu , şimdi burada tek adam Mehmet kaldı..E yedeği kim..?Ali Bilgin denen futbol düşmanı mı..?E olmaz dimi yani..Oraya transfer şart..

Fenerbahçe büyük bir taşın altına elini soktu..Şu hamlelerin ardından sadece bir forvet transferi bile yetmez..

Hareketli günler bekliyor Fenerbahçe'yi..

3 Ocak 2010 Pazar

Fena Olmazdı Hani..

Everton'da kiralık olarak oynayan Manchester City'li Jo , kulübünden izin almadan ülkesi Brezilya'ya gitmiş..Bunun üzerine Everton onu kadro dışı bıraktı..Brezilyalı oyuncular için alışıldık senaryolardan biri..Bu adamlar kadar sıla hasreti çeken ikinci bir memleketin insanı yoktur herhalde..

CSKA'da parlayan Jo'nun Premier Lig'e gidişi beni şaşırtmamıştı..Fakat gerek City'de gerekse kiralandığı Everton'da birtürlü beklenen performansı ortaya koyamadı..Anlaşılan o ki şu dakikadan sonra en azından bu sezonu Premier Lig'de bitirmeyecek..

Harıl harıl forvet arayan Fenerbahçe bir şekilde City ile anlaşıp Jo'yu sene sonuna kadar kiralayabilir mi acaba..?Uzun boylu , çalım atan , hızlı bir oyuncu..

Rusya'da oynanan CSKA - Fenerbahçe maçında Edu'yu darmadağan etmişti..Zor bir ihtimal şu anda Türkiye'ye gelmesi ancak kadro dışı kaldığı haberini duyunca karalamak istedim buraya..

Bu arada transferlerden ses olmadığı gibi Önder/Kazım olayınında nasıl sonuçlanacağını merakla bekliyor Fenerbahçe camiası..Daum'un Önder'in kalması yönünde rapor verdiği , Kazım'ın ise Premier Lig takımlarıyla masaya oturduğu haberleri yoğunluk kazanmış durumda..

Avrupa'dan ara transferde oyuncu getirmenin zorluğunu düşünürsek , Brezilya'dan alınacak bir Fred/Tardelli transferi bizleri yeterince tatmin edecektir..