12 Aralık 2010 Pazar

Bonito Askere

1 seneyi aşkın süre oldu blog yazmaya başlayalı..Herhangi bir amaç yoktu aslında..Sadece orda burda konuşacağım şeyleri internette yazıya dökmek niyetiyle başladım..Hedefler her zaman büyük olmalıdır ancak hırsa gerek yoktu bu konuda..O yüzden bloga yazdığım ilk posttan son yazdığım posta kadar hiçbir zaman az veya çok kişinin okuyucu olduğuna takılı kalmadım..Dönüp baktığımda ulaştığım rakamların düşünebileceğimin çok üzerine çıktığını görmek elbette mutluluk verdi..

Üniversiteyi bitirmişken askerliği de bir an önce halletmek gerekiyordu..Şimdi hayırlısıyla 13 Aralık günü birliğime teslim olmaya , Erzurum'a gidiyorum..Allahın izniyle 18 Mayıs gibi tekrardan bloga vakit ayıracağım günler gelecek..Okuyan , beğenen , beğenmeyen , yorum yazan kim varsa teşekkür ederim..

Şampiyonluk yazısında görüşmek üzere :)

11 yorum:

Arkhe dedi ki...

Benim de yolculuk Kırklareli'ye, o yazıda görüşürüz.. :)

Tuğberk dedi ki...

Hayırlı tezkereler Arkhe :)

Sıradan Biri dedi ki...

Hoşçakal dostum. Belli olmaz zayıf bir ihtimal olsa da orda da fırsat bulabilirsin belki. Şans ve huzur yanında olsun.

Arkhe dedi ki...

http://stereocipolla.blogspot.com/2010/12/ve-arkhe-gider.html

Sağol, sana da. :)

steven_stiffler dedi ki...

Hayırlı tezkereler hocam...

Yedinci Samuray dedi ki...

Bir anca dönüp yazman dileğimle şŞimdiden iyi tezkereler dilerim "poşet". :)
(Ben böyle söyledim diye kızma.Buna lafa alışman lazım :))

Tuğberk dedi ki...

Stiff ve samuray..teşekkürler :)

Chameleon577 dedi ki...

Amerika'daki bir Fenerbahçeli olarak blogunu okumaktan büyük bir zevk alıyordum. Hayırlı teskereler..
Mayısta tekrar görüşmek üzere..

aspayze dedi ki...

hayırlı teskereler

ToseLLi dedi ki...

Vay anam vay, vatan kimlere emanet (:

Hayırlısıyla git gel kardeşim..

Mert... dedi ki...

Geç kalmışız müdür, haberim olmadı kusura bakmayasın. Hayırlı teskereler. Umarım iyi geçiyordur acemilik günlerin.