28 Kasım 2010 Pazar

Hipnoz


Blogda ülke futbolundan Fenerbahçe dışında olabildiğince kaçınıyorum ve diğer takımlar hakkında yazmamaya çalışıyorum..Şimdi derbinin ardından bana çok enteresan gelen bir konuyu yazmadan edemeyeceğim ama..

Galatasaray'ın kadrosu çok kötü..Sene başında yapılan planlama ve transferler fiyasko..Fenerbahçe'de tukaka yaptığımız Selçuk-Guiza-Cristian-Bilica yarın Galatasaray'a gitse kurtarıcı olarak dört elle sarılırlar mesela..Neyse ben kadro zafiyetinden veya yönetim yanlışlarından bahsetmek istemiyorum zaten , mesele başka..

Hagi elbette Galatasaray'ın en büyük efsanelerinden biri..Hani bir Fenerbahçeli olarak en basit mantık Alex'i Hagi'nin yerine koyuyorum..Fenerbahçeli için Alex neyse Galatasaraylılar için Hagi'de odur..Fakat Galatasaray'ın Hagi'den sonra oynadığı maçlarda sürekli ama sürekli skandal oyun hamleleri yapılıyor..

Göreve geldikten sonra çıktığı Fenerbahçe maçında yaptığı her doğru veya yanlış bir kenara atılabilir..O maçın atmosferi zaten bambaşka..Fakat Fenerbahçe maçından sonraki Galatasaray maçlarının hepsinde Hagi o kadar kötü oyuncu değişiklikleri yaptı ki resmen takımı baltala diye emir alsan bu değişiklikleri yaparsın..Elano - Misimovic - Cana'yı çıkart Emre Çolak - Aydın ve Barış Özbek'i oyuna al..Bu formülün işlemediğini göre göre her maç 45-60 dakikaları arasında aynı değişikliklerde ısrar ederek takımı darmadağın etmekten başka hiçbirşey yapmıyor Hagi..

Değişiklikler bir yana maçlardan önce yaptığı dizilişler falanda tam bir skandal..Misimovic'i bitirdi sol önde oynatarak..Sabri'den sağ iç yaratmaya çalıştı..Ali Turan gibi Bank Asya oyuncularına forma verdi..İnsua gibi hücumcu beki oynatmayarak zengin olmayan hücum hattını iyice borca soktu..

Mesela Beşiktaş maçının kaybedilmesinin aslan payı kesinlikle Hagi'nin..İlk yarıyı 0-1 geride kapatmış olabilirsiniz fakat oyuna siz hakimdiniz ve zaman zaman rakibinizi zorluyorsunuz..Devrede Sabri'yi beke çekip , Ali Turan'ın yerine Mehmet Batdal'ı alarak oyunun kontrolünü tamamen Beşiktaş'a teslim etti Hagi..Beşiktaş çok kötü oynadığı bir günde bile güle oynaya top yapmaya başladı..Galatasaray zaten yeteneksiz bir ortasahaya sahipken bir teknik adamın şu yaptığı hamle tek kelimeyle skandaldı..

Galatasaray taraftarı şuan en son Hagi'yi suçlamak istiyor elbette..Şuan yönetim ve oyuncular hedefin odak noktası..Hagi gibi tribünlerin hayran olduğu bir adamın eleştirilerden nasibini almamasını anlayabiliyorum fakat Galatasaray tribünlerinin bu 'hipnoz' halleri Galatasaray'ın geleceği için de pek parlak değil..Devre arasında bu takıma Hagi kendi adamlarını almaya başlayacak fakat bana kalırsa sene sonunda da gönderilecek..Çünkü Hagi teknik adam olarak çok kötü..

Hiç yorum yok: