17 Eylül 2010 Cuma

Serie A Elbette Fox'da İzlenir..


Tüm televizyon kanalları içerisinde spor servisi açık ara en kalitesiz kanal Fox Tv..Gerçekten çok ama çok kötüler..Hani bir tane mi işine değer veren , bulunduğu konumu haketmeye çalışan bir insan olmaz..Gerek yaptıkları rezil spor programları gerekse spikerleri ile izleyenleri futboldan soğutan insanlar çalışıyor..

Zaten Fox tv'nin dizi portföyüne falan da baktığınız da kanalın genel politikasının kalitesizlik ve sıradanlık üzere olduğunu görebiliriz..Tabii izleyen izlesin..

Biz konuya dönelim..Ben genel kanının aksine Serie A'nın oynanan futbol olarak kalitesiz bir lig olduğunu düşünmüyorum..Bu ligin renkleri bana göre büyüklerden daha çok Sampdoria-Palermo-Napoli gibi takımların varlığı ve oynadıkları futboldur..Mesela orta sınıf bir İspanyol takımını bu saydığım takımlar yer..Atletico Madrid veya Villarreal'i Sampdoria karşısına koyun bakalım ne kadar çetin bir maç çıkar ortaya..

Yahu ya da tüm yazdıklarımı unutun..Geçen hafta Fox Tv Serie A'yı ilk kez yayınlarken maç seçimini pazar günü saat 13:30'da oynanan Bari-Cagliari maçından yana kullanmıştı..16'da oynanan birbirinden güzel maçlar yerine 101 denen andaval yarışma programı vardı..Dedim bu hafta düzeltirler bu durumu herhalde..

Şimdi size bu hafta Serie A'da oynanacak bazı maçları ve Fox'un tercih ettiği maçı yazacağım..
Cumartesi 19:00'da Fiorentina - Lazio
Cumartesi 21:45'de Milan - Catania
Pazar 16:00'da Palermo - Inter
Pazar 16:00'da Udinese - Juventus
Pazar 21:45'de Sampdoria - Napoli

Bu maçlardan herhangi biri yayınlasa boş vaktim de izlerim..Ve şimdi Fox'un muazzam tercihi ile sizleri başbaşa bırakıp yazıyı bitiriyorum..

Pazar 13:30'da Bari - Cagliari / Canlı Fox TV'de..Kimseye randevu vermeyin derim ben..

2 yorum:

Erdem dedi ki...

yayınlamayacakasan neden aldın di mi? ben daha çok 24, tv8, kanal A gibi kanallara kızıyorum. geçmişinde maç yayını olan bu kanallar bu vesileyle bilinirlik ve alışkanlık oluşturma fırsatını kaybediyorlar. yayın hakları mı çok mu para kurtarmıyor mu bilemiyorum.

lineker dedi ki...

haklısın. bu sezon Serie A keyfimizin içine edildi