27 Eylül 2010 Pazartesi

Milos Krasic


Juventus'u oldum olası sevmem aslında ancak son yıllarda İtalya'da ki Inter hükümdarlığının yeterince sıkmış olması nedeniyle şu durumda kafaya oynayacak her takımı destekleyecek durumda çoğu futbolsever..

Bu sene özellikle Milan'ın yaptığı hamleler çok dikkat çekiciydi ve Zlatan'ın havasından mı suyundan mı yoksa yerine gelen özgüveninden mi kaynaklandığını bilmediğimiz formuyla Milan geçtiğimiz 2 hafta saçma puan kayıplarının ardından Genoa'yı aşarak 3 puanı kaptı..Milan'ın ben bu sene şampiyonluğun bir numaralı adayı olduğunu düşünüyorum..Türkiye'de Beşiktaş için söylediğim şey İtalya'da Milan için geçerli..Milan iyi veya kötü oynayabilir bazı maçları ancak bu sene takımda eksik olmayan birşey varsa o da kazanma istekleri..

Juventus'da geçtiğimiz senelere oranla daha iyi bir kadro kurmuş durumda..Haftanın kahramanı Milos Krasic'i yaz aylarında haftalarca beklemiş olan bizler , sarı fırtınayı izledikçe iç geçirmiyor değiliz hani..Juventus dün sahasında Cagliari'yi 4-2 yenerken , Milos hat-trick yaptı..Juventus'un toparlanma sürecine girmiş olmasını umut ediyorum..Kadrolarına baktığımız zaman son 4-5 yılın Juventus'una göre daha güçlüler..Eğer bir seri yakalayabilirlerse onlarda tepeye oynayacaktır..

Roma'da 90+2'de Vucinic'in kafa golüyle Inter'i yenince İtalya'da takımlar şöyle bir silkelendi..Burada bana göre önemli olan artık Milan-Juventus-Roma'nın biraz düzelmesinden de ziyade , Inter'in artık o eski dominantlığını kaybettiğinin açık bir şekilde görülmesi..Benitez'in pozitif bir futbol oynattığı da söylenemez..Liverpool'da kendisine gösterilen sabrı da İtalya'da göreceğini pek zannetmiyorum..

Tüm bunlar olurken bizlerin bu maçları televizyonda canlı izleyememize neden olanlara da selam olsun..

Hiç yorum yok: