8 Ağustos 2010 Pazar

Yarına Kadar Transfer Yapılmazsa


Bu ara Avrupa'dan futbol haberlerini bile yazacak enerjiyi kendimde bulamıyorum..Fenerbahçe'nin gittiği yol o kadar rahatsız ediyor ki beni futbolla ilgili birşey düşündüğüm veya okuduğum zaman aklıma direk Fenerbahçe'nin içerisinde bulunduğu durum geliyor..Zaten blog son zamanlarda aynı tip yazılarla doldu farkındayım ama izninizle bende buraya yazarak bir nevi kendimi rahatlatıyorum..

Çoğu Fenerbahçelinin de benim gibi düşündüğünü görmek beni rahatlatan bir başka etken o yüzden bu tip şeyleri yazdıkça,paylaştıkça bir nebze olsun rahatlıyorum..

Yarın akşam 24.00'e kadar UEFA'ya liste verebiliyorsunuz..Ve bu süre içerisinde transfer olmazsa Fenerbahçe PAOK karşısına da bu sıkıntılı , alternatifsiz , forvetsiz kadrosuyla çıkacak..Olası bir elenme ihtimali yine çok büyük..

Çünkü aslında sakatlar iyileşse de , bireysel performanslar artsa da ortada çok büyük bir sorun var o da gitmesi gerekenlerin hala takımda olması..Guiza-Deivid-Bilica-Cristian-Önder gibi oyuncuların bu takımdan temizlenmemesi , bu isimlerin yerine bunların ikişer gömlek üstü oyuncuların alınmaması taraftarı artık kahrediyor..

3 aydır forvet arayıp bulamayan ve bırakın UEFA listesini , lige bile yetiştirmeyek gibi görünen yönetimin miladı çoktan doldu..Yarın 24.00'e kadar herşeyden vazgeçip beklemeye bırakıyorum kendimi..Bu yönetimin son şansı artık..Ha birşey olacağına inanıyor muyum..?Hayır..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

transferi geçtim alex i kaybediyoruz aykut sayesinde.biraz da aykut eleştirisi bekliyorum yönetimin ne olduğunu biliyoruz zaten.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

yönetimden birşey beklemek hata zaten.
yönetim aykutuda harcıyor
aykutun yaptığı yanlışlarda var ama hepsini aykut a maal etmek bence hiç yakışır değildir, çevrede böyle diyenler çok var.
alex i kaybetmek değilde, aykutu kaybetmeyelim.
alex i kötülemek istemiyorum,ki kötüde değildir ama miladı dolmuştur bence. ama yaptıkları tartışılamaz.

erman tüneri dedi ki...

3 ay mı 3 senedir forvet arıyoruz sonuç ortada kimse kendini kandırmasın paok macında da forvet Gökhan !

MUTLU dedi ki...

Forvet transferi yapılmayacağı zaten Aykut hocanın 1 kaç gün önceki basın toplantısında "Gönderemezsek Guizadan faydalanacağız" cümlesiyle tamamen belli olmuştur. İleride Guiza ortada Baroni defansta Bilica, kulübe zaten Bank Asyalık yazarken bile klavyenin tuşlarını kıracak gibi oluyorum. Elim kırılaydıda o kombineyi almayaydım biz her şartta aldıkça adam bizi durumdan memnun sanıyor.

hashimov dedi ki...

bugün de transfer işi yattı gibi.artık paoka da elenir lige konsantre olur sonra şampiyon oluruz bu konsantrasyonla :)...alex zaten seneye gidecek eğer onun yeri özerle vs doldurulacaksa yavaş yavaş bu sezonda bu geçiş yapılmalı bu sebepten bu sezon alex yedek kulubesinde az oturmayacaktır..