15 Ağustos 2010 Pazar

Mamadou İle Sohbetler


Merhaba Mamadou..Şey ben en son Pierre Van Hooijdonk'u izlemiştim forvet diye..Sen onu tanıyorsun değil mi..?Heh güzel abim benim..Ya sana ne dicem hoca şimdi..Sende onun gibi olsana be hacım..Sende yokları var etsene..Sende kafa topu , sağ ayak , sol ayak demeden ayağına oturanı yapıştırsana kaleye..

Tamam Pierre gibi frikik beklemeyeceğiz senden o konuda haklısın..Ama sende hızlı adammışın he..Hani bakıyorum attığın bazı gollere baya yaldır yaldır geliyosun sonra dan diye asıyosun topu ağlara..Sevdim moruk seni..Tam bizim kalemsin..

Bak Mamadou sen net bir adama benziyorsun..Sana dürüst olacağım..Sonra vay ben duymadım vay ben işitmedim deme..Arkanı sağlam adamlarla donatıyorum..Burada bir tane Alex var bizde..Fena olm fena..Hani onu durdurmak için şu sıralarda baya bir eleştiri başladı ama biz onun içini çok iyi biliriz..İlk maçında beraber oynarken çakozlayacaksın sende bu adama neden profesor dendiğini..Sana ağzına layık ara topları atıcak bu adam..Onu bi not et sen..

Sonra bizim sola bi çocuk aldık..Miro diyolar ona..Herif tam çakal..Nereden napıyor tam anlamıyoruz ama topla birlikte pırpır ede ede çıkıyor kenarlardan..O da sana baya pozisyon hazırlar..

Sağda da senin toprak var..Dia..Onu biz de çok izleyemedik henüz ama izlenimler olumlu..Hadi yine iyisiniz iyi şirket kurarsınız siz artık aranızda..Ne bileyim gollerden sonra tuhaf danslar falan vardır kafanızda..Çakallar sizi..

Hani daha da arkalarda da gidip Ali Bilgin - Deniz Barış koymadık..Emre var Mehmet var Özer var Kazım var Uğur var Gökhan Gönül var Santos var..Seni ortamlara sokucak adam çok Mamadou..

Bir de taraftar var ki , forvet izlemeyi bile unutmuş..Bir tane forveti bulsa yapışıcak formasına bırakmayacak onu..Stadı onun ismiyle inletecek , onun formalarıyla dolaşacak..

Durum bu Mamadou..Sen net bir adama benziyorsun..Biz de yamuk olmaz..Hadi sen şimdi uyu , yarın İstanbul'a gel konuşuruz..

2 yorum:

FASLI dedi ki...

''Hani bakıyorum attığın bazı gollere baya yaldır yaldır geliyosun sonra dan diye asıyosun topu ağlara''
:))

Mert Şenyuva dedi ki...

Doyamadık be Tuğberk :(