15 Ağustos 2010 Pazar

Lütfen Televole Sunun


Uzun uzadıya yazmayacağım..Lig Tv olarak gidiyorsun bilmem kaç yüz milyon dolara ihale alıyorsun sonra maçları anlatan adamların bu işten 10 dolar bile kazanmayı haketmeyecek kadar işlerini kötü yapıyorlar..

Murat Kosova'nın Lig Tv'ye geçişinin son anda iptal olması iyice kötü oldu çünkü anlaşılan bu sene de iki Melih + birbirinden amatör spikerlere esir olacağız..Esir olacağız diyorum çünkü adamlar sadece maç anlatmıyorlar..Yorumcu olma zamanları gelmiş olacak ki maça o kadar çok yorum katıyorlar ki insanı delirtiyorlar..

Hele gece oynanan Buca - Beşiktaş maçında tescilli Beşiktaşlı Melih Gümüşbıçak'ın yanında Erdinç mi ne bir tane daha spiker vardı..Adamlar resmen BJK TV'de maç anlatıyor gibiler..Buca'nın yarım yamalak iki atağı var zaten , iki spikerden ses çıkmıyor..Top dönüyor Delgado orta sahada topla buluşuyor aman yarabbi nasıl bir heyecan..Hangisi lafa gireceğini şaşırıyor..

Bir de şu ofsayt/faul toplarına giriyorlar müthiş futbol bilgileriyle..Ernst ikinci yarıda bir topa yetişti kornere çıkan neyse sonra hatalı pas verdi şu Buca'nın oyuna sonradan giren siyahi forveti aşırttı topu ve top az farkla auta gitti..Melih'ten yorum..Ernst KEŞKE kornere bıraksaydı..Sonra düzeltiyor , yani kendi takıma adına tehlike oldu falan filan..

Maç izlemek bile ızdırap bu adamlar yüzünden..Bir de enteresandır artık özet görüntüleri salı gününden önce TRT dışında hiçbir kanala vermiyormuş beyfendiler..Sırf NTV'nin ratingleri azalsın , millet bunlara tabii olsun diye yaptıkları incelere bakın..

Neyse..

Hazır klavyedeyken izlediğim iki maç hakkında da iki satır yazayım..Sivas'da izlediğim Galatasaray beni hiç şaşırtmadı..Bu kadronun ederi bu zaten kimse kızmasın..Zaten Galatasaraylılarda şu kadroyla çok birşey beklemiyordur herhalde..Öyle rakip forumları falan gezen biri değilim o yüzden bilemiyorum ama biz Fenerbahçeliler özellikle forvet transferinin gecikmesinden dolayı çıldırmışken en büyük rakibimizin hemen hemen her bölgeye transfer ihtiyacı varken bunların gerçekleşmemesi taraftar da nasıl bir hissiyat oluşturdu bilemiyorum..

Mesut Bakkal'ı tebrik etmek lazım..Geçen sene düşme potasından aldığı takımı baya bir adam etmiş..Mehmet Yıldız ve Ceyhun gibi iki adam sana her zaman maç alabilirler..Takım çok diri ve inatçı..Bu sefer ilk 10'a girecekler gibi görünüyor..

Buca için şunu söyleyebiliriz ki çok kötü bir takım..Hani hiçbirşeyi vasat yapamıyorlar..Savunma takımı dersin iyi kapanır dersin ama orası da çok aksıyor..Çok yeni ve sıfırdan kurulmuş bir takım elbette düzelecektir ama ilerisi için şuan ışık vermediler..Özellikle hücum çok zayıf..Ex United'lı oyuncuları ciddi bir verim verirse bu sorunu aşarlar..

Herkesin merakla beklediği Beşiktaş'ın bana göre en büyük sorunu takım iskeletinin belirli olmaması..Guti kalitesini belli etti..Quaresma - Guti - Bobo üçlüsü böyle kötü ve temposuz oynadığın maçları sana bir şekilde alabilirler..Ancak bana göre Beşiktaş'ın zayıf halkası stoper ve orta saha..Zapo - Ferrari asla güvenilecek bir ikili değiller..Necip - Ernst'de sezonu sırtlayacak oyuncular değiller..Oralarda rotasyon problemleri var ama şuan Beşiktaş'ın bir şekilde rüzgarı arkasına aldığı kesin..

2 yorum:

oğuzhan dedi ki...

erdinç dediğin sunucunun adı ertunç. kendisi yakın arkadaşımdır, futbolu da sporu da çok iyi bilir kanaatindeyim.öyle bi taraftarlığı da söz konusu olamaz çünkü ben biliyorum çocukluğundan beri kendisini.çok ağır eleştirilerde bulunmuşsun birazdaha insaf bence.

Tuğberk dedi ki...

Kanaatinize saygı duyuyorum elbette..Ama ben izlerken rahatsız oluyorum..Sorun şu ki Ertunç'un hangi takımı tuttuğu falan da önemli değil..Hani bunu Beşiktaş lehine oldu diye yazmadım buraya..LİG TV'nin genel olarak spiker kalitesi ve maç anlatmaktan ziyade maça sürekli yorum katmalarından dolayı eleştiriyorum..

Fenerbahçe'nin penaltısına gidip spiker doğru karar dese bundan da rahatsız olurum..