14 Haziran 2010 Pazartesi

Dikkat Panzer Çıkabilir / Almanya : 4 - 0 : Avustrulya


Nihayet adam gibi bir maç izleyebildik turnuvada..Maçın başından sonuna kadar tempo biran olsun azalmadı..Almanlar gerçekten her turnuvada saygıyı hakeden şeyler ortaya koyuyorlar..Löw'ün takımını gerçekten çok beğendim..Hazırlık maçlarında da fena işler yapmıyorlardı fakat ben turnuvada gol sıkıntısı çekebileceklerini düşünüyordum..Çünkü Podolski - Gomez - Klose hatta Kiessling düşüşte oyunculardı..

Burada Almanya için kilit oyuncunun Mesut Özil olacağını daha evvel de yazmıştım..Mesut gerçekten turnuvaya damga vurabileceğinin sinyallerini verdi..Topu hiç eveleyip gevelemiyor ve sürekli doğru tercihler yapıyor..Almanya'nın ilk golünde araya oynadığı top gerçekten enfesti..

Almanların yeni bir yıldız adayı da Müller..Bayern'li genç oyuncunun ilk dünya kupası maçında golle buluşması ve güzel oyunu gerçekten onun kariyer gelişimi açısından önemli bir moral kaynağı olacaktır..

Almanya'nın Schweinsteiger- Khedira ikilisi Avustralya'nın vasat orta sahasına çok geldi..İkili oyunu istedikleri gibi yönlendirdiler ve dönüşümlü olarak hücuma çıktılar..

Almanlar'ın bana göre ilk soru işareti bugün fazla iş düşmeyen genç kaleci Neuer ve Lahm'ın yarısı kadar bile hücum işlevi göremeyen Badstuber..

Avustralya beklediğimin çok altında bir performans sergiledi..Tim Cahill atılmasaydı da oyunun şeklinin çok değişeceğini düşünmüyorum çünkü ilk yarıda 11'e 11 iken de Almanlar eziyordu rakiplerini..Avustralya'nın kağıt üzerinde iyi bir kalecisi ve sağlam bir defans hattının olduğunu söylüyorduk ama pratikte hepsi döküldüler..Özellikle Neill - Moore ikilisi çok dağınıklardı..Avustralya ortasahası da üç pas yapamayınca Almanların Mesut'un önderliğinde savunma arkasına attıkları her top tehlike yarattı..

Anlaşılan Almanya gümbür gümbür çıkacak bu gruptan..Sırbistan'ı da Gana'yı da ezer geçer bu takım..Löw'ün sağlam bir rotasyon da var elinde..4.golü atan Cacau , sonradan oyuna giren Gomez , genç yetenekler Marin ve Kiessling ile Almanya rakiplerine çok ciddi bir mesaj gönderdi..

Biz de turnuvada ilk kez 2.5 üstü olan bir maç izleyebildik nihayet..Daha farklı da olabilirdi..Haydi artık açılsın şu turnuva..Yarın Hollanda'dan da güzel bir performans bekliyorum..

Hiç yorum yok: