7 Mayıs 2010 Cuma

Parasını Biz Verelim , Susun.


Ankaragücü takımının idmana çıkmadığı haberi gündeme düşmüş durumda..Aslında bu işin içinde o kadar pislik ve o kadar fazla komplo teorisi var ki ne taraftan bakarsanız o kadar fazla senaryo üretebileceğiniz bir durum var..

Elbette bu haberi izleyip/okuyup yorum yapacak Fenerbahçeli olmayanların odaklanacağı tek sonuç : ' Aziz Yıldırım yapıyor işte bişeyler yine ' olacak ve kamuoyunda bu görüş oturmaya başlayacaktır..Zaten Fenerbahçe konularında genellikle Türkiye'de Fenerbahçeli olmayanların toplam bakış açısı kamuoyunu oluşturur ve Fenerbahçeliler ( başkanından taraftarına ) bunun aslında böyle olmadığını insanlara anlatmaya çalışır durur..

Neyse..Şimdi Ankaragücü takımı gerçekten idmana çıkmadıysa bunu sizce neden yapmış olabilir..?Bu kadar gözlerin üzerlerinde olduğu , ligin kaderinin belli olabileceği bir maç öncesi mi çıkıp ' uzun zamandır paramızı alamıyoruz ' bahanesiyle idmana çıkmayacaklar yani..?Yoksa bu bir çeşit ' Para Çağırma ' taktiği midir..?

' Bakın biz paramızı alamıyoruz , idmana da çıkmıyoruz hani bir şekilde paramızı verin biz oynarız ' mesajı verilmek isteniyor olamaz mı..?Bunun adı teşvik primi değil midir..?

Yukarıda herşeyi Aziz Yıldırım'a bağlayan/bağlayacak kesimin görüşüne anti-görüş olarak bunu ortaya çıkarıyorum o zaman bende..

Ankaragücü diyor ki ; Bursa kardeşimsin eyvallah ama at 3-5 bişey o zaman..Galatasaray ve Beşiktaş'a diyor ki ; Beyler bakın sizin bir numaralı düşmanınızla oynayacağım ama oyuncularım çıkmıyor idmana alacaklardan ötürü..Hani belki ilgilenirsiniz..

Biz verelim mi alacaklarınızı..?Mesela başkan çıksın desin ki alacaklarınızı veriyorum , pazar günü gerçek 11'inizi ve oyununuzu ortaya koymanızı istiyorum desin..Fenerbahçe camiasında hiçbir gölge düşen şampiyonluk yoktur..

Bizim ne Zalad'ımız vardı ne Selçuk Derelimiz vardı..Biz İnönü'de Hasan Kabze'nin golüyle mağlup olduktan sonra ' Benim içim rahat , takım arkadaşlarımın da rahat mı bilmiyorum ' diyen oyunculara layık gördük formamızı..

Benim üzüldüğüm yine bir Fenerbahçe maçı öncesi yaratılan ortam..Maçtan sonra çıkacak her sonuca gölge düşürmeyi başardılar..Ben şundan eminim ki Ankaragücü pazar günü maça tam kadro çıkacak ve oynayacaktır..Burada yıpratılmak istenen Ankaragücü değil , Fenerbahçe..İnsanların Ankaragücü'nden alabilecekleri hiçbirşey yok..Tek hedef çoğu zaman olduğu gibi yine Fenerbahçe..

Şeyi de anlamıyorum , kupada biz bile Trabzon'a yenildiğimizde Trabzonlu arkadaşlarımızı tebrik ettik , hakettiklerini söyledik vs..Ben bilmem ki Galatasaray kupa finalinde bir takıma yenilsin ve ben o ' mutlulukla ' bloguma gelip makara şeyler yazayım buraya..Banane yani..Bu da çok komikti..Şimdi bu arkadaşlar bu olayı deşmek ve Fenerbahçe'ye fatura etmek için dört dönüyordur..Yazarken elleri titriyordur belki heyecan ve nefretten..

Aman Fenerbahçeli bu tuzağa düşme..Pazar günü bu adamlar karşımıza çıkınca sonuna kadar oynamak isteyecekler..Siz sakın kafanızı rahata almayın , konsantrasyonunuzu bozmayın..

Hiç yorum yok: