17 Mayıs 2010 Pazartesi

' Lan Bi Kaza Çıkacak '

Enteresandır maçtan önce stresi çok yoğun hissetmiyordum..Hatta stada girdiğim zaman bile normal şartların aksine adrenalin çok yüksek seviyelere ulaşmadı bende..Sorun bende herhalde diyordum , bu kadar rahat olmamam lazımdı ama öyleydim yani ne yapayım..Denizli faciasını yaşayan bir camianın kendi seyircisi önünde işi şansa bırakmayacağını düşünüyordum..Mantığımın haklı çıkacağını düşünüyordum..

Derken maç başladı , onu da geç gol oldu falan filan herşey ne kadar güzeldi hakikaten..

Zaten rahattım bir de 1-0 olunca tamam ya dedim çalsın sazlar oynasın kızlar..

Ondan sonra bana bişeyler olmaya başladı..Sahada olan herşeyden anlamlar çıkartmaya başladım..Mesela çok basit atakları bitiremiyorduk , ulan diyorum birşeyler ters gidiyor..Bursa'da öne geçmiş bi de , lan diyorum şimdi bi kaza çıkacak..

Selçuğun faulünden sonra Selçuk - Gökhan ve sanırım Mehmet Topuz hakeme itiraz ederken ' lan koşun adam kaçıyo ' diye bağırdığımı hatırlıyorum..Sonrasında Burak tam benim hizamda orta yapmaya çalıştığı topu ağlara gönderdi..

Birşeyler ters mi gidicekti hakikaten..?Bir daha mı yaşanacaktı o travma..?

Sonra inanılmaz şeyler olmaya başladı..Alex gözü kapalı atacağı golleri atamıyor , en basit son pas bir türlü hedefe ulaşmıyordu..Bu arada o da ne ' tık ' Bursa 2-0..İş bitti o tarafta yani..Saldır Fener'e döndük tabi biz..

Trabzon kalecisi Onur'un ilk yarıda çıkardıklarından sonra devreye 1-1 girerken ya tamam diyordu herkes bir şekilde takım ikinci yarı toparlanır..Zaten biz Migros tarafı kaleye daha iyi saldırıyoruz..Yüklen moruk yüklen şampiyonluk geliyor..

İkinci yarı başlar , takım rakibini kendi yarısahasına gömer..Normal şartlarda 50 kere gol olacak toplar ya auta gider , ya Onur panter kesilmeye devam eder..Yahu diyorum bi boklar ters gidiyo anlamıyorum..

Geçen hafta Cristian'ın gol sevinci flashback gibi gözümde çakıyor..Lan bu akşam biz ağlamayalım sakın..

İlk yarıda çizgiden çıkanlara , direkten dönenlere ikinci yarıda Cristian'ın şutu da ekleniyor..Yok abi diyorum allah istemiyor herhalde..

Daum çıkıyor Guiza'yı yanına çekiyor..Takım şampiyonluk dakikalarında yine tek forvet..Gökhan geliyor bi hareketlenme dalgası daha..Karamboller , şutlar falan hepsi Onur'da..Aklıma 1996 geliyor..O günün Fenerbahçe kalecisi Rüştü geliyor aklıma..Neler çıkarmıştı sahi öyle..?Hami'yi herhalde deli etmişti 90'da çıkardıklarıyla..Tarih mi tekerrür ediyor diyorum , tarih intikamını mı alıyor Onur formasıyla bizlerden diyorum..Bi boklar ters gidiyor diyorum , maç bitiyor diyorum , şampiyonluk gidiyor diyorum..

Aklıma Bursa maçı geliyor bu sefer..Lan diyorum o maç 2-2 bitse şimdi samanyolu yapıyorduk stadda..Bu sırada Alex çok net golü üstten auta atıyor..O sırada Emre yere yığılıyor , savunmada Lugano kendini yere bırakıyor..Bunlar belki televizyondan görülmemiştir..

O an işte hazırlıyorum kendimi kaçacak olan şampiyonluğa..Bu da gol olmadıysa bu iş olmayacak belli oldu diyorum..

Saçma bi anans geliyor , galeyana geliyor insanlar..Cep telefonundan bakıyorum , Bursaspor : 2 - 1 : Beşiktaş yazıyor..Yanında da FT yazıyor..İş bitmiş yani..Dönüp sahaya bakıyorum bizimkiler geri pas yapıyor , bir an sonra binlerce insan sahaya iniyor..

Bense o sırada yavaş yavaş tribünün merdivenlerinde , başım önde yollanıyorum..Ağlamıyorum , kimseye küfür etmiyorum , birşey hissetmiyorum bile belki..Şok mu o da değil..Biz zaten bunu daha önce de yaşadık..Belki bu daha bile dramatik ancak Denizli'yi yaşayan biri olarak o zaman çok daha fazla kahrolduğumu hatırlıyorum..

Neyse işte , 90 dakika boyunca bu işin sonunda bizim gülmeyeceğimizi kader , tarih , tanrı veya kaleci Onur ne derseniz deyin bize gösterdi..En azından ben maç boyunda ne bir tezahurata katılabildim , ne ağzımı doğru düzgün açabildim..Beni böyle bir ruh hali kapladı maçın özellikle 20.dakikasından sonra..

Staddan çıkarken içimden ' bu sefer kombineyi yenilemeyeceğim ' diyordum..Şimdi baktım , önümde 3 gün var karar vermek için..Çarşamba son günmüş..Allah kahretsin diyorum şimdi , beni bu kadar üzüp , bu kadar ona muhtaç hissettiren başka bir şey var mı bu dünyada diye..

Önümde hiç başlamadığım ve bir hafta sonra vermem gereken bir tez var..Şu ruh haliyle o da yalan..

Fenerbahçe ömrümü yedin..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Mactan sonra yasanilanlar neticesinde 3-5 maclik seyircisiz oynama cezasi beklemek mumkun ayrica sampiyonlar ligine katiliminda cok zor olmasi nedeniyle, kombineyi su anda yenilemek pek mantikli durmuyor.