17 Mayıs 2010 Pazartesi

İnandığım Masallar


Dün eğer herşey yolunda gitseydi buraya küçük küçük anektodlarla gelen şampiyonluğun şifrelerini maddeleyecektim..Bunlar küçük hikayelerdi ve şampiyonluğun anahtarları olacaklardı..

Ama bugün o hikayelerin birer masaldan ibaret olduğu ortaya çıktı..

Daum'un macerası bittiği yerden , Denizli'den başlamış ve Fenerbahçe 0-2 ile engeli aşmıştı..Daha o gün bunun bir işaret olabileceğini , Fenerbahçe'nin sırf şu galibiyetinin bile değişik anlamlara gelebileceğini düşünmüştüm..

Hem sonra Denizli'nin küme düştüğü sene Daum'un Fenerbahçesi'nin şampiyon olması daha anlamlı olmaz mıydı..?

Sami Yen'de Volkan'ın inanılmaz kurtarışı bir işaret değil miydi..?

Ya Kadıköy'de kurtardığı penaltı..?Bunun bir anlamı olamaz mıydı..?Bunlar şampiyonluk hikayelerini oluşturan küçük parçalar değil miydi..?

Seyircisiz Ankaragücü maçında Özer'in uzatmalarda çıkarttığı top..?Manisa deplasmanında Gökhan Ünal'ın son saniye golü..?Bunlar takım ikinci olsun diye mi vardı..?

Kasımpaşa maçında Bekir'in o kafa golü , aslında gelecek şampiyonluğun bir diğer önemli adamını Bekir yapmayacak mıydı..?O golün yıllarca unutulmayacak bir hikayesi olmayacak mıydı..?

Ama dün öyle şeyler yaşandı ki Kadıköy'de , tüm bu olanlara rağmen gerçekten Tanrı'nın istemediğini gösterdiği bir gündü..Fenerbahçe 5 maçta kaçırdığı gol pozisyonun tek bir 90 dakikaya sığdırdı ve 90dakika şampiyonluğun gittiği maça denk geldi..

Futbol tanrıları derler ya , ben dün akşam öyle birşeyler olduğuna gerçekten inandım..İstemediler..Belki çekilen bir iki şutta direkleri bile küçültüp topun ağlara gitmesine engel olmuşlardır kim bilir..Çünkü dünün başka bir açıklaması yok benim gözümde..

Bu yukarıda yazdığım küçük hikayeler ise benim inandığım masallar olarak bu senenin sonu oldu..

1 yorum:

Kaan Özaydın dedi ki...

10 numara yazı olmuş, fenerbahçe taraftarlarını hüzünlendirmemesi elde değil..