23 Nisan 2010 Cuma

Teşekkürler Yönetim


Pazar günü oynanacak Kasımpaşa maçı için ortaya çıkan bilet fiyatlarına taraftarın tepkisi gecikmemiş fakat yine de yapılacak birşey olmadığı için 120 liralık biletlere eyvallah çekilmişti..Kasımpaşa'ya da çok kızmamak lazım bu yaptıklarından dolayı..

Yapacak birşey yok dedim ya aslında varmış..Hemde çok büyük bir jestmiş aslında bu..Türkiye'de örneğine ilk kez rastlanacak şekilde , Fenerbahçe Yönetimi 120 liralık biletleri toptan alarak bizlere 50 ve 80 liradan sunuyor..Biletler yarın satışa çıkıyor..Aradaki farkı yönetim ödedi..

Taraftar ve yönetim elele şampiyonluğu istiyoruz mesajını yönetimin bu kadar göstere göstere yapması takımı bile etkileyebilecek bir hareket..Fenerbahçe yönetiminin 22 liralık kale arkası hamlesinden sonra en anlamlı ikinci tribün adımı oldu bu..Kombinelere zam gelmemesi de cabası..

Bu camia şampiyonluğu istiyor..Yönetim de elinden gelen herşeyi yapıyor..Teşekkürler yönetime..

1 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

umarım böyle devam eder,yönetimi ikinci defa tebrik ediyorum. Birincisi ligdeki bilet fiyatları ikincisi bu olay. Taraftarla ilgilenmeyi bıraksınlar,taraftara destek versinler. Fenerbahçe, taraftarıyla şampiyonluğa oynar, taraftarsız bir hiçtir. Bu böyle devam ederse 5 sene içinde tribünde devrim yaratırız ama zor tabi şimdiden.