26 Nisan 2010 Pazartesi

Lig TV Spikerleri


Şimdi ben NTV Spor ile Lig Tv'yi karşılaştırayım diyorum ama çok adaletsiz birşey yapacakmışım gibi geliyor..Normal şartlarda resmi yayın organı olarak çok sağlam bir spiker/yorumcu kadrosuna sahip olması gereken Lig Tv'nin bu konudaki zayıflığı ve iticiliği artık bezdirdi..

Spikerlerden önce genel olarak yorumcularından başlayalım..Geçen sene Oktay ile zirve yapmışlardı bu konuda , bu sene de yine çok çok zayıf yorumcular var..Bülent Korkmaz - Semih Yuvakuran - Bülent Tulun vs vs..Gerçekten dinlerken sizi resmen uyutan , dünya futbolundan bihaber ve izleyiciği ekran başında tutamayan isimler..

Belki de özellikle NTV grubunu asla geçemeyeceklerini bilmelerinden dolayı bu işi zaten elden bırakmış olabilirler fakat en azından maçları yayınlayan kuruluş olarak bu kadar kötü maç spikerlerine sahip olmak onları rahatsız etmiyor mu çok merak ediyorum..

Ercan Taner'den sonra iki Melih var maçlara ağırlıklı olarak verilen..Bugün Fenerbahçe maçında ikinci spiker Mustafa diye biri sanırım ( ruhsuz/heyecansız ) ve Galatasaray maçında yine soyadını hatırlayamadığım Onur diye bir spiker..

Fenerbahçe maçında pozisyonlara giriyor takım , sanıyorum ki herhalde hakem bayrak kaldırdı veya faul çaldı..Bu kadar heyecansız ve isteksiz bir maçı istesen anlatamazsın herhalde..Bunlar zaten gerek bloglarda gerekse taraftar sitelerinde sık sık gündeme gelen şeyler..Ancak benim değinmek istediğim bir başka konu daha var o da bu spikerlerin maç sırasında kendi fikirlerini ortaya koymaları hatta zaman zaman yorumculuğa girişmeleri..

Bunu bu adamlar neden yapmaya çalışıyorlar anlamıyorum..Artık işi abarttılar hakem kararları konusunda bile fikirlerini ortaya koyabiliyorlar..Hani bunu söyleyeceğim aklıma gelmezdi fakat Ertem Şener veya TRT spikerleri bile bu adamlardan çok daha iyiler..En azından bir şekilde o heyecanı veriyor , yorum sokmuyorlar işin içine..Ben bir Fenerbahçeli olarak değil , futbolsever olarak bu adamların bu kadar kafalarına göre yayını akıtmalarını sevmiyorum..

Seneye ciddi 1-2 spiker takviyesi yapması gerek Lig Tv'nin..Bunu yapacaklarını sanmıyorum gerçi ama , şu adamlarla artık iş cidden sıkıntı vermeye başladı..

1 yorum:

90 + 3 dedi ki...

tam bir şerefsizim aklıma gelmişti durumu. :) kaç gündür aklımdaydı bunu yazmak. aynen katılıyorum. keşke ntvspor alsaydı ihaleyi. murat kosovadan dinlerdik -işte süper lig bu diye.