26 Nisan 2010 Pazartesi

Giampaolo Pazzini


Pazzini benim ve çoğu FM oyuncusunun eskiden beri tanıdığı,bildiği bir oyuncudur..FM'yi İtalya Ligi odaklı oynardım oynadığım zamanlarda..Genelde Atalanta-Parma tarzı takımlarla oynardım..Onunla ilk tanışıklığım 2005 yılında FM'yi Atalanta ile oynarken olmuştu..O zamandan beri Pazzini her FM'de gözümü diktiğim ilk santrafor olmuştur..

Geçen sene bu sene yapacaklarının sinyallerini vermişti..Fiorentina forması altında 21 lig maçında 12 gol ve 4 asist ile noktayı koymuş ve Sampdoria yolunu tutmuştu..Sampdoria forması altında İtalya Ligi'nin kurt golcülerinden biri olan Cassano ile birbirini tamamlayan bir forvet hattı oluşturdular..Takımın genel olarak dirençli yapısı da Pazzini'nin bu kadar parlamasında önemliydi elbette..

Konudan iki-üç satırlığına çıkıp genel olarak Sampdoria'ya bakalım bi..Kalede eski Milan yedeği Storari , savunmada genç ve yüksek potansiyelli Marco Rossi ( Başka bir potansiyel yıldız ) tecrübeli Zauri ve tarzıyla Riise'yi andıran Ziegler..Ortada oyunun iki yönünde de etkili olan Palombo , Semioli , Tissone..Ve ileride iki yetenekli forvet..

Dönelim Pazzini'ye..Blogun başlangıcında Sampdoria çok can yakar diye bir yazım vardı..Burada en büyük beklentim Pazzini'nin bu sene patlama yapacak olmasıydı ki bu da gerçekleşti..Pazzini aslında klasik İtalyan forvetlerinden biraz farklı bir adam..Hava toplarına hakimiyeti gayet iyi fakat Pazzini çabuk hızlanabilen , değişik bölgelere ani gol koşuları yapabilen ve son vuruşlarda neredeyse kusursuz bir oyuncu..

Geçen seneden bu yana düzenli olarak İtalya Milli Takımı'nda oynamaya da başladı..Dünya Kupası'na girerken blogda potansiyel yıldızlar diye bir yazı dizisi başlatmayı planlıyorum fakat Pazzini konusunda sabırlı davranamadım..Bu gece Roma'yı yaktı , yıktı..Yazın bana sorarsanız İtalya Milli Takımı'nın bir numaralı oyuncusu olmalı..

Bu sene 34 maçta 17 gole ulaştı , devamını bekliyoruz..

3 yorum:

Murat dedi ki...

gol sevincinin anlamı nedir ?

Tuğberk dedi ki...

Toni'nin golden sonra yaptığı kulak hareketi ' gol sevincini duyuyor musunuz ' anlamına geliyor..

Pazzini'nin gözlerini işaret etmesi ise ' bunu gördünüz mü ' anlamına geliyor..

Adsız dedi ki...

tuğberk (12) arkadaşları ona einstein diyor