3 Nisan 2010 Cumartesi

Anlatılmaz Yaşanır


Futbol gündeminin en yoğun olduğu günlerden biriydi..Premier Lig , Serie A ve Bundesliga fikstürü inanılmaz yoğun ve kritikti..Tüm bunların dışında Sarı Meleklerin final için çarpışması vardı..

Tüm bunlar olurken ben eve şimdi girmiş durumdayım..İnternet bakıyorum , okuyorum hikayeleri..O nedenle efsanevi geçtiği anlaşılan voleybol maçımız için birşey yazamayacağım zaten bloglarda sağolsun arkadaşlarımız çok güzel yazmışlar maçı..

Sevinç karesi muazzam..Aziz Yıldırım , Mehmet Ali Aydınlar ikilisi gerçekten harika çıkmışlar..Hele Mehmet Ali Aydınlar'ın bu mutluluğu yaşaması çok sevindirici..

Meleklerin sözü vardı..Onlar üzerlerine düşeni yapmaya devam ediyorlar..Yarın Avrupa'nın en büyüğü olmak için oynayacaklar..İnancımız tam..Maçı izleyemeyecek olmamız ise şanssızlık..

Yarın stad anonsundan duymak istiyoruz müjdeli haberi..

5 yorum:

ToseLLi dedi ki...

Fotoğrafın güzelliğine bak (:

Yarın kupayı alıp gelecekler inşallah..

azapaza dedi ki...

m.ali aydınları yeni farkettim.hakikaten efsane bir fotoğraf olmuş.bu arada mamutun ne işi var maçta.ne alaka.tff, tvf.

Tuğberk dedi ki...

lütfi arıboğan falanda gitmiş valla..

ToseLLi dedi ki...

M.Özgener bile ordaymış. M.Ali Aydınlar'a sarılmaya çalışan o sanırım (:

muhtar dedi ki...

Özgener, Arıboğan, Ahmet Güvener (fotoda yok) Aydınlar'ın davetlisi olarak gitmişler, malum Aydınlar TFF yönetim kurulunda. Bir çok medya üyesi de Aydınlar'ın davetlisi olarak orada (örnek M. Demirkol, Emrah Kayalıoğlu), voleybolu veya Fenerbahçe'yi çok sevdikleri için değil. TVF başkanı Karabıyık'ı gören var mı, galiba Aydınlar'dan davet beklemiş.