21 Mart 2010 Pazar

Zaragoza ( Hdk:1 ) - Messi

Pele ve Maradona ikilisi kusura bakmasın..O devirleri yıkan adam artık bu dünyada..Lionel Messi kendi devrini , kendi imparatorluğu kurdu..Messi için sayfalar dolusu yazı yazmak , herkesin bildiğini yine de satır satır yazmak istiyorum..Ama düşününce yazacak bir kaç kelime bulmakta bile zorlanıyorum..Messi öyle bir oyuncu işte..Saha içerisinde rakiplerine yaşattığı çaresizliği burada onu anlatmaya çalışırken bana bile yaşatıyor..Benden ne istiyorsun adamım ben senin yanındayım..

Maç yazısı yazıcaktım ama farkettim ki Messi bu performansla oynadığı sürece maç hakkında yazacağım herşey aslında Messi ile ilgili olacaktı..Hani gerçekten durdurmaya çalışsan durduramıyorsun , çekiyorsun inmiyo , basıyorsun alamıyorsun..Messi'nin karşısında kim olursa olsun yaşadığı en büyük duygunun adı : Çaresizlik..

La Liga'da 25 gole ulaştı..7 gün içerisinde 8 gol attı..İki haftada iki hat-trick Dünya tarihinde var mıdır , varsa kaç tane vardır bilmiyorum..

Attığı her gol olay..Boyu kısa , kafayla atıyor..2.gol futbol litaratürüne ' Messi golü ' olarak geçebilecek gollerinden biri daha..Topu alıyor , çekiliyor düşmüyor , çalımı basıyor , golü atıyor..3.gol kimse beklemezken çok basit bir yere çok net bir vuruş ve kalecinin çaresizliği..

Ve aslında bunlarında ötesinde maç birdenbire 2-3 olup sıkıştığında yine devreye girmesi gerektiğini hissetti ve penaltıyı yaptırdı..Penaltı yapmasalar 4'ü kendi atacak..Penaltıyı kendi atmıyor , gole çok ihtiyacı olan ve çok net pozisyonları harcayan İbra'nın ellerine veriyor topu..Bu kadar egosuz , bu kadar takımı için oynayan bir oyuncu..

Barcelona şu takım ile bir maçı kötü oynamak istese oynayamaz..Messi , Madrid'de işe noktayı koymaya gidecek..Kafaya koymuş , belli..

Hiç yorum yok: