19 Mart 2010 Cuma

Şampiyonlar Ligi Çeyrek Final


Kura çekiminden önce fırsatım olsa bloga gelip tahminlerimi yazacaktım..Olmadı yazamadım..Ama söyliyeyim size , bir tek tahminim doğru geldi o da keşke gelmeseydi..

Arsenal - Barcelona..Birinden biri , büyük ihtimalle Arsenal , çeyrek finalde veda edecek turnuvaya..Şu 8 takım arasından göze en çok hoş futbol oynayan 2 takım erken eşleşti..İkisininde en azından bir yarı final yapması oyunlarına yakışırdı..Şimdi biri , diğerine dur diyecek ancak iki maçında mükemmel geçeceğini düşünüyorum..

Fransız eşleşmesinden kim gelirse gelsin Bayern'i geçecek olan United'ın final yolu açılmış görünüyor..

Diğer yandan Barcelona - Inter yarı finali ufukta görünen diğer bir eşleşme..Zaten buradan çıkacak takımın kupayı alacağını düşünüyorum..

Star TV'ye şimdiden sesleniyorum..Sakın saçmalamayın , Barça - Arsenal maçlarının ikiside mutlaka yayınlanmalı..

Hiç yorum yok: