23 Mart 2010 Salı

Özer'den Gelen Mesaj


Özer'in kendi sitesinden yapmış olduğu açıklamalar gerçekten çok enteresan..Özer gibi , oynamadığı zaman aranan , oynadığı zaman taraftarın topun ona gelmesi için beklediği bir oyuncu son Gaziantep maçında yaşanan küçük homurdanmaların ardından taraftarlara bir yazı yazmış..

Özer ne dedi peki..?

' Herkese güzel bir hafta dileyerek sözlerime başlamak istiyorum. Fenerbahçemizin büyük taraftarına bir mesaj olarak algılanmasını istediğim birkaç konuyu paylaşmak istiyorum.

Yaşadığım ağır sakatlıklardan sonra kulübüme ne kadar çok faydalı olmak istediğimi, sağlığım ile ilgili aldığım kararlarda her zaman önceliği, kulübümün menfaatlerine göre verdiğimi bilmenizi isterim.

Sakatlıklardan dolayı takımdan ayrı kaldığım dönemlerde en büyük desteği taraftarlarımızdan aldım. Ancak Gaziantepspor maçı öncesinde malesef tribünlerden, nedenini anlamadığım bir şekilde tepki aldığımı hissediyorum.

Sakatlığımla ilgili olarak yapılan son kontrollerde doktorum tarafından %100 ameliyat olmam söylenmesine ve omuzumda yırtık olmasına rağmen futbol oynama arzum ve takımımızın bulunduğu şu durumlarda yalnız bırakmamak için elimden geleni yaparak takıma faydalı olmak için çabalıyorum. Buna rağmen tepki gördüğümü hissetmek beni oldukça üzer.

Sakatlığıma rağmen son nefesine kadar sahada kaldığım sürece mücadele etmeye hazırım. Tek bir arzum kalan zamanlarda hem bana, hem de tüm takım arkadaşlarıma destek vermenizdir. Unutmayın ki arkamızdaki en büyük itici güç, siz büyük Fenerbahçe taraftarıdır. Şampiyonlukta sizlerin vermiş olduğu destek ve bizlerin göstereceği mücadele ile gelecektir.

Galatasaray maçı normal bir maçtan öte, galip gelirsek şampiyonluk yolunda çok önemli bir virajı aşacağımız karşılaşma. Bu nedenle mutlaka kazanmak istiyoruz. Gol atarak gerçek Fenerbahçe`li olmayı çok isterim. '

Yazıya katılmamak elde değil..Özer'in oyunundaki sıkıntının nedeninin yaşadığı sakatlıklar olduğu çoğu taraftarca biliniyor..Özer'in bu yaklaşımı çok net ve doğru..Maç öncesi tepki demiş yazıda ben ona takıldım orada bir yazım yanlışı oldu belki de..Hatta Özer oyundan çıkarken bile herhangi bir homurdanma olmadığı gibi genel olarak alkışlandı..

Özer'in bu fedekarlıklarla takımı yalnız bırakmaması ve mücadeleden kaçmaması çok güzel..Onun mevcut sakatlıkları ciddi..Ayağındaki vidalar , omzundaki sakatlık..Kendi dediği gibi kesinlikle ameliyat olması gerekiyor bu sakatlıklardan ötürü..

Fenerbahçe taraftarı daha önce de değişik yazılarda değindiğim gibi çok zor bir kitle..Hani sizi dünyanın bir numaralı adamı gibi hissettirebilir..Veya Guiza örneğini yaşatabilir..Bunun bir ortasının olmaması çok kötü evet..Ama bu sadece tribün profili değil..Örneğin spor medyası ne durumda ki..Veya diğer tribünler..Veya hayatın her alanında ülkedeki uçuk görüşler ve anlayışsızlık..

Özer bu takımın gözbebeğidir..Bu sene yaşadığı sakatlıklarla çok üst düzey oynamadı ancak sahada olması çoğu kişiye güven veriyor..Tribünlerde maç sırasında işler sıkışınca sağdan soldan sesler duyarsınız..Fenerbahçe'de genelde ' Haydi be Alexim ' sözünü duyarsınız stadda..Bu sene ' Özer'i al artık oyuna ' veya ' haydi koçum benim ' diyerek Özer için söylendi bu sözler..Oyuna girmesi bir olay oldu..Taraftar onu çok sevdi , çok güvendi..

O yüzden ne Özer'e ne de herhangi başka bir futbolcuya bu hisleri yaşatmayalım artık..Özer'in yukarıdaki yazısından içtenlik ve samimiyet akıyor..Ona her koşulda aynı karşılığı verelim , çünkü hem futbolculuğu hem de kişiliği bunu hakediyor..

4 yorum:

azapaza dedi ki...

ne tepki olmuş.var mı bilen duyan.ben hatırlamıyorum öyle bir tepki.münferit bir laf atma şeklinde mi olmuş acaba.

Tuğberk dedi ki...

valla bende tepki duymadım , görmedim..Özer enteresan bir şekilde maç öncesi yazmış üstelik..

Lord Ricko Joel dedi ki...

maç öncesini bilemiyorum, stada girdiğimde 2-3 dk. olmuştu maç başlayalı ama maç içerisinde vasat sayılabilecek performansına rağmen homurtu pek hissetmedim ben. yani belki çok cılız anlık tepkiler oldu ama sakatlığı ve oynama hasretiyle hassas davranmış olabilir bu konuda Özer. Ve dediğin gibi oyundan alınırken de alkışlanarak çıktı.

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Özer e çok destek verildiği ortada.ama bizim taraftarın sağı solu belli olmuyor.selçuk ve denize nasıl organize olduklarını gördük.ama Özer bunu kaldıramaz.Ama özer in yeri sol kanat değil,orda daum onu çürütüyor.