31 Mart 2010 Çarşamba

İki Ligin Kaderini Değiştiren Maç


O zamanlar ilkokula gidiyordum..Beşinci sınıf falandı herhalde..Hayatımda ilk kez cola'sına iddiaya girmiştim bir maç için..Sıra arkadaşım Alp o akşam oynanacak Bayern Münih - Manchester maçını Bayern kazanır demişti..

Ben nedense United demiştim..Evde akşam maçı izlerken 89.dakika 1-0 Bayern öndeyken ' gitti cola ' diye düşünürken futbol tarihine geçen maç bir anda 2-1 United'a dönmüş ve ben ertesi gün okulda ' Enayi Cola'sı beeeyleeer ' diye makaramı yapıyordum..

Hani o günlerin hatrına bu akşam bir şekilde maçı izlemeliydim..Sırf o günlerin hatrına izlediğimi maç boyu sık sık kendime hatırlattım çünkü gerçekten çok kötü bir maçtı..2.dakikada Rooney'in astığı gole rağmen üstelik..Özellikle Robben'siz Bayern'nin kitleyici Manu savunması arasındaki sınırlı hareket kabiliyeti oyunu çok sıkıştırdı..

Açıkçası oyunu 1-1'e getiren frikik golüne kadarda birşey yoktu sahada..En azından beklentilerime oranla konuşuyorum..Neyse , daha sonra Bayern'in baskısı falan derken belki bizim Alp'in aklına gelmişimdir Olic son dakika skoru 2-1'e getirirken..Daha önce ManU'nun kazandığı kadar acımasız olmasada Bayern geciken intikamı aldı..


Başlığa gelelim..Bayern inanılmaz bir moral kazandı ve haftasonu Schalke'yi bu moralle devirip Bundesliga'yı zirvede biterecek yoldaki karları temizleyebilir..Diğer bir yandan ise herşeyin harika gittiği , Rooney'in Messi'den altın ayakkabıyı alıp alamayacağı konuşulan United , büyük ihtimalle tarak kemiğinde kırık olan Rooney olmadan Premier'i kaybedecek..

Belki ve büyük ihtimalle rövanşı United alıcak ve turu geçecek fakat iki takımın lig macerasında özellikle United'ın işi çok zorlaştı..

Hiç yorum yok: