23 Mart 2010 Salı

Henry : Arsenal'e Karşı Oynamak İstemiyorum



Henry'nin Sky Sports'a verdiği röportajı izledim biraz önce..Evet tam anlamıyla yukarıdaki sözleri söylüyor..Yoruma geçmeden önce Henry'nin söylediklerine bir bakalım..

' Kura çekildiğinde gerçekten içimde bir acı hissettim..Arsenal'e karşı oynamak istemiyorum..Emirates veya Highbury olması farketmez , o tribünlerin önüne başka bir formayla çıkmak istemiyorum..'

Bu sırada röportajı yapan kişi ' Peki ya gol atarsan naparsın..? ' diye soruyor Thierry'e..

' Bunu unutun , Arsenal'e karşı oynamak istemiyorum..Bu kadar basit..'

Henry devam ediyor..

' Arsenal taraftarı ile aramdaki ilişkiyi başka bir yerde sağlamam mümkün değil..Çünkü başka bir takımda bu kadar uzun süre oynayamam..8 yıl Arsenal'de oynadım , başka bir takımda 8 yıl oynayacağımı sanmıyorum çünkü artık yaşlandım.. '

Zaten çok sevdiğim bu adama olan sevgim ve saygım iki kat daha arttı..Mükemmel bir adam gerçekten..Hani profosyonellik falan değil herşey arkadaş ya..Belki Barcelona'da tepkiyle karşılanacak , belki İrlanda olayından sonra Dünya'nın ona antipatisi ve bakışı biraz daha farklılaşacak fakat benim gibi onu sevenlerin gözünde çok daha büyüdü Thierry..

İşte röportaj..

1 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

Çok doğru bir karar,Henry'i takdir ettim.