24 Mart 2010 Çarşamba

Fenerbahçe : 2 - 0 : Manisaspor


Maç öncesi yazı yazmadım maça ilişkin..Uzun zamandır alınamayan bir kupanın yarı final ilk maçına yazı yazmama nedenim ilgisizlikten ziyade , görünümdeki Fenerbahçe hakkında maç öncesi yazıcak pek fazla birşey yoktu..He maçtan önce kadroyu görünce geldim hemen küçük bir not düştüm..

Daum as takımı eksiksiz bir şekilde sahaya sürüyordu..Hafif sakatlıkları bulunanları oynattı , rotasyondakilere forma vermedi..Peki bu neyin işaretiydi..?Daum açıkçası ligin şu durumuna bakarak şampiyonluğun çok zor olduğunun farkında..O yüzden bana göre herşeyini ortaya koyarak , kupaya sarıldı..Herşeyini ortaya koydu ve takımın ortasahadaki herşeyi Emre'yi feda etti..Buna ilişkin hem sizlerin bir fikri vardır hem de heryerde maçtan ziyade bunu okuyacağınız için üzerinde durmak istemiyorum..

Hata mıydı , kesinlikle hataydı bence..

Maçtan önce saygı duruşunda Özhan Canaydın için tüm stadın alkışları bu güzel insanın ardından çok anlamlıydı..Bunu da söylemeden geçmeyelim..

Maçla ilgili yazılacaklar pek pozitif hammadde içermiyor..Baştan uyaralım..Klasik Fenerbahçe sahadaydı..Kadro veya diziliş olarak demiyorum..Oyun stili ve tarzı olarak..

Fenerbahçeli futbolcular öyle bir tempoda oynuyorlar ki zannedersin maç 300 dakika sürüyor ve enerjilerini ekonomik kullanmak zorundalar..Geçen hafta Barcelona için birşey söylemiştim.. ' Barcelona istese bile şu kadroyla kötü oynayamaz herhalde ' Şimdi de diyorum ki , Fenerbahçe istese daha yavaş oynayamaz..Hani olması gereken hiçbir hücum organizasyonu , kanat bindirmesi yok..Mehmet ve Özer artık kesinlikle kanat oynatılmamalılar..Mehmet zaten Emre'nin yerine geçtikten sonra oynadığının farkına vardığımız isimlerden biri..Özer ise gerek sakatlıkları gerekse o bölgenin oyuncu olmamasından dolayı kötü bir performans sergiliyor..



Herkesin bu kadar temposuz ve isteksiz olduğu takımda Emre'nin sakatlanması oyunu iyice bayılttı..Alex müthiş formsuz..Ona da anlam veremiyorum bu ara neden böyle oldu diye..Hani son noktalarda alıştığımız Alex bitiriciliği belki pozisyon gelse olacak ama Fenerbahçe pozisyona girmiyor..

Atılan gol kaleci hatası , ikinci gol duran top..Yani bir organizasyon veya deneme yok..Bu sadece bu maça ilişkin değil..Takım savunma anlamında gelişirken , hücum tam anlamıyla sıfıra indi..

Şimdi ikinci yarıyla ilgili birşeyler yazayım istiyorum, bu sefer saçmalamaya başlarım herhalde..Ne yazayım arkadaş ne anlatayım yani..Hiçbirşey yok hiçbirşey..Bu takım nasıl bu kadar düz bir takım oldu anlayamıyorum gerçekten..

2.maç için avantajlı bir skor alındı ama Emre'nin durumu çok büyük sıkıntı..Galatasaray'a oranla saha içinde Fenerbahçe'nin üstün olduğu en önemli bölgenin 3 adamı pazar günü sakatlıktan ötürü oynamayabilir..Sırasıyla Emre - Cristian ve Deniz..Bu durumda pazar akşamı nasıl bir düzen oluşturulur bunu Daum düşünecektir muhakkak..

Hayır şunu da anlamıyorum..Gökhan Ünal'ı neden oynatmazsın mesela..?En azondan ikinci yarıya başla onunla..

Ya yok vazgeçiyorum bu akşam bu maçla ilgili yazmaya devam etmekten..Son 4 resmi maçta Fenerbahçe'nin 4 golü var , kalesinde gol görmedi..Ancak kaçırdığı bir gol pozisyonu yok bu 4 maçtır..Fenerbahçe böyle bir takım değil , olmamalı..

1 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

blogumda dediğim gibi.ne zevk var ne heyecan.herşey kazanmakta değil. selçukta iyi oynadı he,daum da akıllı ya emreyi oynatıyor.vay daum vay!