22 Mart 2010 Pazartesi

Bu Sefer Gol Atmaya Geliyor..


Alex De Souza'dan bahsediyorum..Gerçekten enteresan bir istatistik ve gün geçtikçe sanki bu istatistiğin kırılma zamanının geldiği hissediliyor..Türkiye'de üst düzey deplasmanları sayalım..

İnönü - Golü var
Trabzon - Golü var
Bursa - Golü var
Eskişehir - Golü var
Kayseri - Golü var
Zirvede olduğu dönemde Sivas - Golü var

Ve bunların dışında saymadığım akla gelen hemen hemen her şehirde , her deplasmanda golü var..Bir stad hariç..Son senesindeki Sami Yen'de Alex De Souza'nın golü yok..

Kapanış yapılırken bu stadda gol sevinci yaşaması gereken kafa adamın gol atacağı gün geliyor..Alex'in Sami Yen'de gol sevinci yaşayacağı gün geliyor..Maç ne olucak bilmiyorum ama Alex'in gol atacağına çok inanıyorum..

Padişahım çok yaşa..Haydi..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

benim hatırladığım son frikik golünü ali samiyen de atmıştı.. ha haftasonu atar mı dersin KESİNLİKLE :)

mozlu dedi ki...

ben 2-0 dan 2-1e getiren bir gol hatırlıyorum sanki veya çok sallıyorum

Tuğberk dedi ki...

@ mozlu

Sami Yen'de henüz golü yok..2-1 biten son maç kupa maçıydı 3 kırmızı kartın çıktığı orada golü Gökhan Gönül atmıştı..

Kaan Eren dedi ki...

Tamamen bir karışıklık olmuş yorumlarda, frikik gölünü Kadıköyde Aykutun koruduğu kaleye atıp maçı 2-1 e getirdi. Samiyende gölü yok. Ayrıca Gökhanın attığı gol durumu 1-1'e getirmiş gölü 90 da yemiştik...

Tuğberk dedi ki...

@Kaan

Aynen böyle olmuştu..Gökhan'ın golünün olduğu maç , Volkan'ın Lincoln'ü kovaladığı maçtı..