11 Mart 2010 Perşembe

Bizde İstiyoruz Emre


"Bir gün bunu söylemiştim ve bu bir gerçekti. Kimseye şirin görünme, cici çocuk olma çabam yok. Olduğum gibi davranan biriyim. Önümüzdeki maçta hocam görev verirse, Galatasaray'a gol atarak 'Gerçek Fenerbahçeli' olmak istiyorum" dedi..

2 aydır sallanan takımın ayakta kalan tek oyuncusu..Herşeyini sahaya koyuyor , asla pes etmiyor..Üzüntüyü de sevinci de tribündeki taraftarlar kadar kalbinde hissediyor ve yaşıyor..Bu performansı sezon sonuna kadar devam ettiği sürece Fenerbahçe'yi ayakta ve yarışta tutacak bir numaralı adam Emre..

Oğuz Çetin'den bu yana 5 numaranın hakkını veren ilk oyuncusun Emre..Bir de söylediğin gibi Sami Yen'i sallarsan ne istersen iste bizden..

1 yorum:

sallanyuvarlan.blogspot.com dedi ki...

diyebilir,normaldir. ama emre ye önceden saygı duymazdım,şimdi sadece saygı duyuyorum. ek olarak emreyi küçüklüğümden beri sevmem,hala alışamadım ona.ama iyi oynuyor,formanın hakkını veriyor.