22 Şubat 2010 Pazartesi

Ballı Fenerbahçe..


Denizli dk.82 Youla (1-1)

Diyarbakır dk.82 Ayman (0-1)

Manisa dk.86 Isaac (1-2)

Bursa dk.85 Ozan (2-2) dk. 91 Ozan (2-3)

Neresinden tutsan elinde kalıyor..Eve geldiğimden beri Guiza hakkında yazılanlara ve yorumlara bakıyorum..Stadda elbette görme imkanımız olmadı , gözyaşlarını izlemek bile epey bir can sıkıcı..Takım şu yukarıda ki maçlarda kaybettiği çok basit puanlarla sezonu bitirme noktasına geldi ne yazık ki..Ama tüm bunların arkasında ' Olmayan Transfer Politikası ' var ne yazık ki..

Şuan öyle bir psikolojiye girdim ki perşembe gelsin , Guiza oynasın ve turu getiren golleri atsın istiyorum sadece..Yetersizliklerinden , beceriksizliklerinden , kendine güvensizliklerinden çokça bahsettim burada..Ancak bu gece yaşanan çirkinliğin ardından inanın tüm kalbimle istediğim şey bu artık..

Görüntüleri tekrar tekrar izliyorum ve içim acıyor..Fenerbahçe tribünleri bugün katil olmuştur bana göre..Guiza'yı katlettik orada..Ah Daum ah..Atmayacaktın aslanların önüne..

Hiç yorum yok: