5 Ocak 2010 Salı

Transfer'de Örnek Kulüp : Ankaragücü


Kimse kızmasın ama oldum olası Ankara takımlarını sevmemişimdir..Ankara deplasmanlarında Fenerbahçe'nin saçma kayıplarından değil bu dediğim yanlış anlaşılmasın..

Ankaragücü 100.yaşına giriyor..Bu İstanbul takımlarıyla eşit bir tarihi arka plan demek..Elbette ülkenin başkentinin bir numaralı takımının bu yola özel hamleler yapmasından normal birşey olamaz..Fakat bu kadar mı kötü ve itici gösterilir bir takım bu ülkeye..?

İşin siyasal topunu taca atıyorum ve sağ kanattan depara devam ediyorum..Eğer koşu yoluma bir top gelirse ileride kafa topu bekleyen forvetimizi topla buluştururum eşşek değilim ya..neyse..

Önce Vassell ve Maniche dedikoduları çıktı..Hepimiz vahoyy dedik..Sonra harbiden Vassell geldi falan..Dedik ki adamlar iyi iş çıkarıcaklar bu sene güzel..Sonra noluyo lan demeye kalmadan Ankaraspor skandalı meydana geldi..Bu skandal olurken Ankaragücü başkanı Ahmet Gökçe'nin sırıtan resimleri spor camiasını iyice itti Ankara'dan..

Ankaraspor'dan seçmece karpuz gibi işine yarayacak oyuncuları seçip kalanları kaderine mahkum eden Ankaragücü yönetimi önce Hikmet Karaman'a yol verdi , ardından dış basında ülke imajını eski günlerine götüren Vassell skandalı yaşandı..Ankaragücü'nde tüm bunlar bitti , devre arası geldi derken eski bir Ankaralı Geremi törenlerle getirildi..

Bu da önemli bir başarıdır eyvallah..Eee şimdi ne oldu peki..?Ada'dan mesaj geldi..Newcastle diyor ki ; ' Babalar siz iyisiniz hoşsunuz ama ben satmadım kimseye Geremi'yi..Afrika kupasından sonra iyi fiyat verene satacağım ' diyor adamlar..Ben şeyi merak ediyorum..Şimdi bu adamlar transferi yaparken , bağlarken kimlerle anlaşıyorlar , kimlere neyi soruyorlar..Bir tek Geremi'ye sorup , ' canına yandığımın sen rahat ol biz kulübü kafaladık ' mı diyorlar gerçekten bilmiyorum..

Ankaragücü 100. yılını belki tarihinin en iyi kadrosu ile geçiricek ama tüm Türkiye'nin antipatisi de üzerlerinde olacaktır..Ahmet Gökçe ile yeni bir ' Junior Berlusconi ' modeli oluşturmaya çalışılıyor orada ama Türkiye'de neyse ki 3 büyükler var..

1 yorum:

brokoli dedi ki...

Tabii ki küme düşmezse... Ha, Gökçek'in şampiyon Ankara sloganı Bank Asya ligi için de geçerliyse onu bilemem...