7 Ocak 2010 Perşembe

Lakers ile maç yapmışız hiç haberim yok..

Skoru görünce dedim yazının başlığında yazan cümleyi..Yok yani Euroleague düzeyinde bir takım diğerine böyle ezilmemeliydi..Box Score'a bakayım dedim Kobe kaç sayı atmış diye..Aa Kobe oynamamış..Kim attı bu kadar acaba Odom falan ne atmış diye bakıyordum ki..Dünya işte o an başıma yıkıldı..Gerçek olamazdı bu maç..Yok meğer hepsi gerçekmiş sayın okurlar..Siena'dan 43 sayı fark yemiş Fenerbahçe..

Lanet olsun şu resimdeki güne..Herşeyin çok iyi gittiği , taraftarın takımdan çok memnun olduğu bir dönemde Aydın Hoca'nın yerine geldi Tanjevic..O gün bugündür Fenerbahçe sürekli düşüşte..Dün alınan 101-58'lik Siena mağlubiyeti son olsun..Yönetim bırak şu Tanjevic inadını..

Olmuyor , olmadı , olmayacak..İstemiyor Fenerbahçe taraftarı bu adamı..1 değil 5 Ukic getirseniz bu adam olduğu sürece biz bir arpa boyu yol gidemeyeceğiz bu belli artık..

Yönetim hadi göremiyor diyelim kestirip atalım , Tanjevic'in kafası çok rahat olsa gerek..İnsanda biraz gurur olur..Bırakmadı gitti şu takımı..Fenerbahçe taraftarı basketbol maçı izlemez , salonlara gitmez oldu..Bunun en büyük nedeni de resimdeki adam..

Video Ekle

Hiç yorum yok: