16 Kasım 2009 Pazartesi

Böyle Adamları Seviyorum


"Genellikle defans oyuncuları beni durdurmaya çalışıyor ve bana doğru hamle yapıyorlar. Ancak güçlü bir fiziğim var ve hakemler ikili mücadelelerde benim faul yaptığımı düşünüyorlar. Ben her zaman topa hamle yapmaya gayret gösteriyorum ve defans oyuncusuna bakmıyorum. Kayserispor maçında hakeme bunu anlatmaya çalıştım ama sarı kart gördüm. Defans oyuncuları beni fizikleriyle durdurmaya çalışıyor ama bu işe yaramıyor. Bence başka bir yol bulmayı denemeliler"

K
endine güvenen ve iddialı konuşmayı seven futbolcular Türkiye'de pek yoktur..Genellikle rakibe olan saygısını göstermeye çalışan , meslektaşlarınında daima ' iyi mücadele ettiklerini ' falan anlatır futbolcular..Kazım'ın futbol altyapısını İngiltere'den almış olması ve o ortamdan geliyor olmasının farklılıkları çok fazla..Sadece yukarıda yazılan söylediklerinden dolayı değil..Futbola bakış açısı ve fizik gücü örneklerini verebiliriz..Tam bir Premier Lig oyuncusu..Bu sene kendine çeki düzen verdi ve takımın değişilmezi oldu..

Yukarıda söyledikleri çok hoşuma gitti..Kendine güvenen ve rakipleri ile yüzleşmeye hazır olan bir oyuncu olduğunu bir kez daha herkese duyurdu..Tek tip futbol görüşü ve sürekli aynı demeçlerin döndüğü futbol piyasamızın Kazım gibi kendine güvenen oyunculara ihtiyacı olduğu tartışılmaz..

Hiç yorum yok: