8 Kasım 2009 Pazar

Barcelona'nın transfer atağı..


Robinho konusu artık tamamen ayyuka çıktı..Thierry Henry'nin artık performansının düşmeye başlaması ve artan sakatlık problemleri yüzünden sol kanadı daha etkili ve hızlı işleyebilecek bir oyuncu arayışını sürdürüyor Barça..İlk hedefin Robinho olduğu karşılıklı demeçlerden anlaşılıyordu..Kendini takımına veren bir Robinho Barcelona için çok etkili bir adam olabilir..İngiltere'de pek kendini verdiğini göremedik zaten..

Şimdi ortaya çıkan dedikodu bana biraz kolpa gibi gelsede paylaşmak istedim..Avrupa basınında çıkmaya başlayan haberlere göre Barça'nın Rooney için 85 milyon pound vereceği yazılmış..Aslında belirtilen rakamdan olayın ciddi olmadığı anlaşılıyor ama Barcelona'da Zlatan'ın gelişi takımda beklenen büyük değişimi getirmedi açıkçası..Futbol olarak konuşmuyorum şuan burda..Takımın heyecanından bahsediyorum..Real'in daha istekli ve arzulu oynamaya başladığını düşünüyorum artık..Barcelona'nun bu istek ve arzuya erişmesi için belki de bir süper star transfere daha ihtiyacı vardır..İleri uçta Messi-Zlatan ikilisini üçgen yapıcak taze bir kan takımın temposunu ve heyecanını şüphesiz arttıracaktır..

Hiç yorum yok: