20 Eylül 2009 Pazar

Maça Doğru , Fenerbahçe - İ.B.B


Ligin 6.haftasında Fenerbahçe 6x6 için evinde Belediye'yi ağırlıyor bu akşam..Perşembe günü Twente maçında hasta olduk..Yok arkadaş bu taraftarın mücadele etmeyen takıma tahammülü yok ve bunu bu futbolcular idrak edemiyorsa kim idrak edebilir ki..?

Daum'un yanlış takım ve oyuncu tercihleri takımı frenlemeye başladı..Bu akşam Gökhan'ın olmayışı yine bir dezavantaj..Oraya Önder konabilir , Ali konmasında..

Kazım'ı bu maçta oynaması çok riskli , geçen maç tribünlerin bu kadar tepkisini çektikten sonra böyle kritik bir maçta Kazım ile başlaması doğru olmaz..He bana göre Kazım şu oyunu ile zaten 11 başlamamalı ama neyse..

Geri dörtlüde Önder Lugano Bilica Santos görev alabilir..Carlos'un artık yedeğe çekilmesi gerektiğini düşünüyorum üstelik Brezilya milli takımında bek oynayan Santos cebindeyken..

Emre'nin orta sahadaki yokluğunda Mehmet'in artan formuyla formayı kapması kesin gözüküyor..

Daum'dan ben bu akşam hamle bekliyorum..Twente maç yazısında buraya yazdığım dizilişe yakın bir diziliş bekliyorum..Bu takımı Kadıköy'de derbiler dışında tek forvet Guiza'ya artık mahkum etmemesi lazım..

Alex'in önünde Guiza-Semih ikilisini artık denemeli bu maçlarda..Aksi durumda olacak senaryoyu hepimiz biliyoruz , ilk yarı 0-0 70'te Semih oyuna..Bu bağırıyor resmen böyle olurum bakın diye..

Orta sahada Cristian tamam ama bence bir yanına Mehmet diğer yanına da Özer ile başlamalı hoca..

Resmin Özer olmasının nedeni de bu artık..Bekliyorum bekliyorum adamı izleyemiyorum , şu takımda formayı aldı mı bırakmayacağını düşündüğüm ilk adam Özer'dir..Ne olur orta sahada denesen artık hoca..?Defansif yönü basıp , pres yapacak kadar var..Ofansif anlamda tek kelime ile mükemmel..Yetenekli , hırslı , genç..Özer şu takımda ilk 11 çıkamayacak kapasitede mi..?

Belediye açısından bakarsak geçen hafta aldıkları mağlubiyet onlar için itici bir güç oldu büyük ihtimalle..Bu maça daha motive ve dirençli başlayacaklardır..İbrahim Akın her zaman için Fenerbahçe'ye dert olabilecek bir futbolcu..Tum yine hava toplarında rahatsızlık verebilir , ikili mücadelelerde güçlü yine..

Belediye orta sahası Fenerbahçe ile başedebilecek mi , bana edemeyecek gibi geliyor..Serhat orta sahada biraz kaliteli bir oyuncu , Rızvan ve Gökhan'a göre..Fenerbahçe orta saha üstünlüğünü direk eline alıcaktır maçın başında..

Fenerbahçe için maçın anahtarı , erken gol bulmaktan geçiyor..Çünkü Belediye geçen haftanın da etkisiyle dirençli ve sert başlayacaktır oyuna..Fenerbahçe ileride tek forvet Guiza , orta sahada da Kazım ile falan başlarsa bir Fenerbahçe klasiği olan zevksiz ilk yarılardan birini daha izleriz..

Maçın Kilit Adamı , Semih - Özer..

2 yorum:

Bolat dedi ki...

En basta da Özer kadroda olsun isterim kesinlikle...

Ama ben Daum'u taniyorsam takim su kadroyla cikar sahaya:

Volkan-Bekir(Ali), Bilica, Lugano, Carlos- Cristian, Topuz-Kazim, Alex, Santos-Guiza

Bolat dedi ki...

Yalniz benim yazdigim kadroda 7 yabanci var. :) Santos'u kenarda baslatabilir. Vederson oynar onun yerinde. Saniyorum.