13 Eylül 2009 Pazar

Maça Doğru , Bursaspor - Fenerbahçe


Dün Galatasaray'ın kazanması zor olan maçı daha da zorlaştırdı Fenerbahçe adına..Bursaspor bu sene içerde 2de2 ile girdi sezona..Deplasmanlarda futbol olarak Bursa'da oynadığından daha sinmiş bir oyun oynuyorlar..

Önce Bursa'nın muhtemel kadrosuna ve oyun stiline biraz bakalım..Kalede Ivankovic her zaman ki gibi yer alıcak..Saçma sapan hata yapan bir kaleci değildir..Onun önündeki iki stoper Ömer ve Zapotocny ise çoğu Anadolu takımının bulamayacağı bir ikili..Orta sahalarında eski Trabzonsporlu Hüseyin - Ozan - Volkan gibi direnç gösteren mücadeleci oyuncuları var..İleride Turgay ve Sercan her zaman bir tehlike..

Fenerbahçe'de milli maçta Önder'in parmağının kırılması savunmada Lugano-Bilica ikilisinin oynamasını garantiledi..Sercan konusunda Lugano'nun çok uyanık olması lazım çünkü o görev Bilica'ya kalırsa işimiz zor..Sağda Gökhan'ın toparlanma maçı olabilir..Solda RC'nin performansını merak ediyorum , Volkan Şen Bursa'nın sağından çok atak yapabilen ama savunması zayıf bir oyuncu bu da Carlos'a hem defansda sorumluluk hem de hücumda zenginlik katabilir..

Cezalı Emre'nin yerine büyük ihtimalle Mehmet oynayacaktır Cristian'ın önünde..Faydalı olacağını düşünüyorum..Yabancı sınırı yüzünden bu maç yorgun Santos kesik yiyecek gibi..RC'nin önünde Bursa'nın Sercan transferinde istediği Vederson görev yapar gibi görünüyor..

Sağda Daum , yine Kazım ile başlayacaktır..Ben orda ısrarla Özer'in denenmesi gerektiğini düşünüyorum ama bakalım..Ön alanda klasik Guiza arkası Alex gol arayacaktır..

Ben bu akşam bu son yazdığım iki isimden etkili bir oyun bekliyorum..Alex'in gol bulacağını düşünüyorum..Guiza'da seveceği türden maçlardan birine çıkıyor..Herşeyden önemlisi Fenerbahçe maç sıkışırsa yedek kulübesinden sahaya , Santos - Semih - Özer - Deivid dörtlüsünden üçünü oyuna sürüp oyunun kaderini değiştirebilir..Kulübe kalitesi çok önemli bu tip zorlu maçlarda..

Bursa agresif oynayacaktır..Diyarbakır maçında ilk yarıda sinen Fenerbahçe bu maç sinerse toparlaması zor olur..Orta saha üstünlüğünü ele geçiren takım bu maç Fenerbahçe olur..Alex ve Guiza'ya Mehmet ve Kazım destek verirse ilk yarı pozisyonlara girer Fenerbahçe..

Maçtan sonra görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: