23 Eylül 2009 Çarşamba

Lider Drogba..


Ancelotti ve takımı sezona fırtına gibi girdi desek yeridir..Aldıkları puan dışında oynadıkları futbola bakarsak takımın ne kadar doyurucu olduğunu görebiliriz..Geçen sene Barca'yı en çok onlar zorlamıştı galakside , bu senede karşılaşırlarşa zorlarlar yine..

Gelelim konumuza...Ancelotti resimdeki adamı öve öve bitirememiş..Kısa kısa neler söylemiş bakalım ; ' O takımı birarada tutan en önemli parçalardan biri.Bazı lider oyuncular çok fazla konuşur , Didier de bu oyunculardan biri ama bu konuşmalarda diğer arkadaşlarına ne yapmaları gerektiğini de açıklıyor..Bazılarının onu kaprisli ve kendine oynayan biri gibi gördüğünü biliyorum ama o kesinlikle böyle biri değil..O takımı için oynayan bir lider..'

Burdan sonra yazacağım söz benim çok hoşuma gitti , Ancelotti Drogba'yı oynadığı veya hocası olduğu bazı oyuncularla karşılaştırmaya başlıyor..Marco Van Basten ile başlıyor ve şimdi yazacağım şeyi söylüyor ; ' Marco Van Basten ile oynadım..Ona topu ona nasıl vermemiz gerektiğimizi sormuştum o da bana sadece basit bir pas at ve sonra beni tebrik etmek için koş demişti..O en iyisiydi..Drogba da onun gibi olabilir..'

Ancelotti devam ediyor ; ' Hiç Drogba gibi güçlü bir forveti çalıştırmadım..Flippo Inzaghi zekiydi , Sheva güçlüydü ama hava toplarında iyi değildi , Crespo veya Del Piero..Didier gibi değildi hiçbiri..Şuan dünyanı en iyilerinden..Onunla aynı kefeye ancak Zlatan - Torres - Eto'o gibi oyuncuları koyabilirim fakat hiçbiri ile değişmem Drogba'yı.. '

Ancelotti işini bilen bir hoca..Takımın en önemli parçasını herkesin önünde bir güzel onurlandırdı..Drogba'nın da egolu bir adam olduğunu düşünürsek bunun etkisi Chelsea lehine olacaktır..Drogba tavan yaptığı senelerden birini hatta en iyisini bu sene oynarsa şaşırmamak gerek..

Hiç yorum yok: