20 Eylül 2009 Pazar

İşin Sırrı Belli Oldu..


Barcelona'nın oynadığı uzay futbolunun sırrını sizler için üşenmedim gittim yerinde inceledim..Atl.Madrid karşısında bir anlığına kameralardan kaçan Pep Guardiola benim deklanşör'e yakalandı..

Bu futbolu PES'te mi yoksa Fifa'da mı oynuyor bunun incelemesini önümüzdeki haftalarda araştırmaya devam edeceğim..

Barcelona'nın oynadığı futbolu bizler ancak bilgisayar oyunlarında oynayabiliyoruz..

Maçtan önce yazdım ' Gol İzlemek İsteyen ' diyerekten..Beni yanıltmadı Barca..İlk yarı işi bitirip , ikinci yarı vitesi 2ye taktılar yine..Maçı %60 topla oynama ile bitirdiler..Şaşıran var mı..?

Messi başladı , İbo atıyor..Xavi dünyanın bir numarası , Iniesta iyileşti..Daha TiTi form tutucak..

Üzgünüz Real Madrid , şimdiden oyun bitti..

Barcelona : 5 - 2 : Atletico Madrid
(İbrahimovic , Messi (2) , Alves , Keita - Aguero , Forlan )

1 yorum:

tamchee dedi ki...

Bu akşam maçı bir barda izledim..!
Hemen yanımda BJK maçından gelen eski bir BJK basketbolcusu abimiz ile birlikteydik..!! Karşımızda tv ama biz Beşiktaş-Kayseri maçı hakkında konuşuyoruz, ilk yarının sonlarında şöyle bir kafamı kaldırıp ekrana baktım skor 4-0, abimin tepkisi "kapat şu televizyonu yaa, beni iyice çıldırtmaya mı çalışıyorsunuz" oldu..!!
Hangi arada attınız o kadar golü yuh..!!