21 Eylül 2009 Pazartesi

Fenerbahçe : 1 - 0 : İBB


Fenerbahçe'de birşeyler değişmeli yavaş yavaş..Bir umutla gittim maça..Hadi Özer'i izleyemem ama Semih heralde oynar bugün dedim..Anons yapılırken ''Dokkkuuzz numara Danieeeelll'' diye kadrolar sayılırken duyulunca belki sıra 23'e gelince o anonstan '' Yirrrrmiüç numara Şentüüürk'' sesininde duyarım diye bekledim ama 23 yine atlandı..

Daum yanlış yapıyor..Kötü oynayan formsuz oyuncuları kazanıcam diye inat ederek , hem maçları riske ediyor hem de yedek kulübesini küstürüyor..Stadda sağdan soldan ' çıkar şu baroniyi al selçuğu '' veya '' santosu çıkar uğuru al'' cümleciklerini işitebiliyorsunuz..

Bilica dışında takımdaki tüm yabancılar formsuz..Bu 2kere2 4..Alex dahil bunlara..Lugano ofsaytlarda kaçamıyor çabukluğu daha kazanamadı tam , Santos ne yaptığının farkında değil ve inanılmaz yorgun..Cristian artık iyice Maldonado'ya bağladı..İlk başlarda umutluydum ama bence kesinlikle hatalı transfer..Defansif anlamda çok sağlam olsa tamam dersin ama defansda gölge savunmasından başka pek bi iş yapmıyor..Hücumda sıfır..İyi şut çeker dendi şutlar leş..

Guiza daha önceleri de yazdığım gibi , hem takıma hem kendine yazık ediyor..Onu burada çok eleştirmeyeceğim çünkü herhangi bir takım eğer tek forvet oynuyorsa bu forvet Guiza veya benzeri bir forvet olmamalıdır..Tek forvetin özelliği nedir ? En önemlisi güçlü olucak..Boğuştu mu defansı bunaltıcak ( Mehmet Yıldız - Nobre ) Hava toplarına hakim olucak ve en önemlisi takımın hücuma yerleşmesi için ileride top tutucak..Guiza da bunların hangisi var ? Hiçbiri..O halde bu adamın yanına ya 2.forveti koy , yada oynatma..Sezona gollerle moralle başladı ama şimdi yine antipatik oldu taraftar gözünde..Bunun tek sorumlusu hoca..

Kazım..Böyle olacağı belliydi..Oynatmayacaktın hoca bu maç Kazım'ı..Tribünlerle arası iyi olmayan bir adam zaten..Formsuz olduğu kaç haftadır ortada..Üstelik sen hergün antrenmanda izliyorsun..Yani bu adam antrenmanda Lionel Kazım olmuyor heralde..Koy oraya Deivid'i veya Özer'i..

Özer dedim sinirlerim bozuldu..Ne düşünüyodur acaba..?Yahu 20 dakika oynasa formayı daha da vermez bu kadar eminim..

Maça gelirsek ; Tatsız tuzsuz bir maç daha..Fenerbahçe yine ilk yarıyı 0-0 kapatacaktı ki duran toptan gelen gol hem ilk yarıyı hemde maçı kurtardı..Pozisyon fakiri olduk..Daum zamanı diyince maçın belli bölümlerinde rakibi boğan bir takım gelir akıllara ama bu sene bunu daha göremedik..Aslında bunun birinci nedeni de oyuncuların gerçekten çok formsuz olması..Aşırı yükleme mi yapıldı ne olduysa bütün takım dökülüyor..

Belediye çok kötüydü , bugün bu Fenerbahçe'nin karşısında Gençlerbirliği , Eskişehir falan olsaydı yenilirdi Fenerbahçe..

Ve bu bahsettiğim maçlar da geliyor..Şuraya bakın yani maç ile ilgili maçın içinden şeyler yazmak istiyorum ama yok yani..Anlatıcak birşey yok..Bunun daha fazla sürmemesi için geniş rotasyon kullanılmalı , kulübedeki oyunculara güven verilmeli , as oyuncular da acilen toparlanmalılar..

6x6 çok önemliydi ne olursa olsun..Ben daha önce böyle bir başlangıç görmedim zaten..Ama bunun yanına artık ilerisi için umut verecek güzel futboluda eklemeli takım..

Antalya maçına Semih - Özer - Mehmet - Guiza - Alex beşlisini koyarak başlasın Daum , o maçta en az 4 gol olmazsa daha da maç izlemem Türkiye'de..

1 yorum:

Bolat dedi ki...

"Cristian artık iyice Maldonado'ya bağladı..İlk başlarda umutluydum ama bence kesinlikle hatalı transfer..Defansif anlamda çok sağlam olsa tamam dersin ama defansda gölge savunmasından başka pek bi iş yapmıyor..Hücumda sıfır..İyi şut çeker dendi şutlar leş.."

Bastan sona kadar aynisini düsünüyorum, böyle düsünen tek fenerli benim saniyordum; sizi de görmek sevindirdi beni... Demek ki büsbütün sacma sapan seyler düsünmüyormusum.