13 Eylül 2009 Pazar

Bursaspor : 0 - 1 : Fenerbahçe


Türkiye - İspanya maçında yazdığım mücadele konusunu buraya da aynen yazmak isterim..Fenerbahçe mükemmel bir mücadele ortaya koydu..Maç yazımda Fenerbahçe'nin Diyarbakır maçındaki gibi kesinlikle sinmemesi gerektiğini yazmıştım , Fenerbahçe müthiş bir mücadele koydu asla sinmedi üzerine Bursaspor'u evinde sindirdi..Hakeme rağmen..Hakem hakkında en son paragrafta yazıcam..

Maçtan önce , '' Alex'in gol bulacağını düşünüyorum..Guiza'da seveceği türden maçlardan birine çıkıyor.. '' demişim..Bunu söylerken Guiza konusunda onun seveceği ağır bir defans olması ve Guiza'nın deplasmanlarda daha etkili olmasını ele almıştım..Guiza yine net pozisyonlar harcadı..Ah Semihim ah..Alex konusunda ise onu yıllardır izleyen , tanıyan biri olarak artık gol atma vaktinin geldiğini hissederek yazmıştım , Alex gol atar diye..Alex bu lige gelmiş geçmiş en faydalı yabancı..

Lugano - Bilica ikilisini çok iyi buldum..Bilica güzel kademelere girdi , Lugano üzerine koymaya devam ediyor..Mehmet Topuz çok çalıştı ve Emre'yi aratmadı..Topuz formayı alabilir Kazım'dan..Kazım ve Vederson şaşırtmayacak şekilde yine yoklardı..Gökhan milli maçlardan sonra çok yorulmuş göründü..

Bursaspor benim beklemediğim kadar kapandı maçta..Sercan'ı savunma arkasına kaçırma düşüncesi takımın temel mantalitesi olmuş..Bursa bana çok düz bir takım gibi geldi..Bu takım oyunuyla bir kazanır bir kaybederler..Sercan'da çok kötüydü..

Fenerbahçe'de Daum şaşırtmaya ve sinirlendirmeye devam ediyor..Manisa maçında bir türlü gelmeyen değişikliklerden sonra bu akşamda Guiza'yı çıkartıp Deivid'i , Mehmet'i çıkartıp Selçuk'u oyuna sürmek ne kadar doğruydu..?

Semih ve Özer'in kesinlikle düşünülmesi gerekirdi zira çok erken yaslanmaya başladı Fenerbahçe..

Gelelim hakem Deniz Çoban'a..Bu heralde bir kompleks idi..Bir hakemin bu kadar show yapmaya çabaladığını bu kadar saçmaladığını Kadıköy'deki Fenerbahçe - Beşiktaş Selçuk Dereli maçından beri izlememiştim..Büyük takımı kollamıyorum mesajı vericem diye inanılmaz sarı kartlar çıkardı..Emre oynasa büyük ihtimalle kırmızı kart görürdü..Futboldan anlamayıp , neyin sarı kart olup olmadığını bilmediği gibi , topun kimden dışarı çıktığını , çizgiyi geçip geçmediğini bile doğru karar veremeyen bir hakem üçlüsü sahadaydı..Fenerbahçe buna rağmen ortaya koyduğu mükemmel mücadele ile maçı almayı bildi..

Fenerbahçe'nin bu sene en büyük silahı mücadele gücü..Bugün maç bitene kadar diken üstündeydim ama bittikten sonra helal olsun dedim..Fenerbahçe'nin en önemli ikinci gücü de yedek kulübesiydi ama Daum onu kullanma konusunda kendini biraz geliştirse iyi olucak..

2 yorum:

lesmiserable dedi ki...

o değilde ben daha önce bi hakemin bu kadar itilip kakıldığına şahit olmadım. adam iyi dayak yedi. bir de bu adam, deniz çoban, iyi bir hakem, kolay tesir altına kalmayan biri. Bunu gördükten sonra takımlar için hakemi döve döve, hakemle beraber maçı yöneterek götürmek oldukça olası bir senaryo olacaktır ileriki haftalarda.

muhder dedi ki...

formadaki sarının yanında kırmızı olunca hakemi itmek serbest. lacivertin getirdiği sorumluluk da bu işte.